Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه عصر امروز در جلسه کارگروه آرد و نان استان اظهار کرد: موضوع نصب کارتخوان‌های مخصوص فروش نان در نانوایی‌ها تا پایان ماه جاری در کل استان باید اجرایی و دستگاه‌ها نصب شود.

وی تاکید کرد: هوشمندسازی توزیع آرد در استان باید طی دو هفته آینده به صورت کامل انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان تصریح کرد: هر جایی که سهمیه کم می‌شود، سهمیه به نانوایی که امین هستند اختصاص پیدا کند و در عنوان نانوای امین این طرح اجرا شود.

زنگانه بیان کرد: ۱۰ درصد نانواهای هر شهرستان به عنوان نانواهای امین شناسایی و در این طرح از ظرفیت وجود آنها استفاده شود.

وی اضافه کرد: بدون اغماض براساس دستورالعمل مشخص شده، نانوای متخلف لغو مجوز شود و بلافاصله و بدون هیچ‌گونه مکث، مجوز به فرد بعدی در لیست انتظار منتقل شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: لغو مجوز چهارمین مرحله دستورالعمل تعریف شده برای نانوای متخلف است و تاکید می‌کنم نانوایی که به مرحله لغو مجوز رسیده بدون تردید مجوزش لغو شود.

زنگانه در خصوص افزایش سهمیه آرد استان خاطرنشان کرد: برای کسب سهمیه جدید آرد در حال رایزنی هستیم و این افزایش سهمیه به نانواهای امین اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی با عذرخواهی از مردم به خاطر مشکلات پیش آمده در حوزه آرد و نان و ایجاد صف‌های نان در برخی از شهرهای استان، بیان کرد: باید شجاعت داشته باشیم و به خاطر کاستی‌ها از مردم عذرخواهی کنیم و در کنار آن تلاش کنیم تا مشکل موجود برطرف شود.

استاندار گلستان از تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های نظارتی و کارکنان مرتبط با حوزه ساماندهی مباحث آرد و نان گفت: اتفاقات مهمی در این حوزه انجام شده و انتظار می‌رود رسانه‌ها این اقدامات و تلاش‌ها را برای مردم بازگو کنند.

زنگانه گفت: تلاش ما بر این است با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد اتفاقات خوب در بخش آرد و نان و ایجاد فضایی آرام و رضایتمند در استان باشیم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار گلستان علی محمد زنگانه زنگانه نانوایی صف نان گرگان آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم

سردار محمد سعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان در جمع خانواده‌ها و مردم گفت: در زمینه همکاری و احترام مردم در اجرای این طرح و همچنین تبعیت از قانون، یکی از بهترین استان‌های کشور هستیم.

طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • فیلم/عذرخواهی هوادار سپاهان ازبانوان پرسپولیسی
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم