Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو در تابستان 2022 به دنبال ایجاد تغییرات زیادی در خط هافبک آاس رم است. پس از مسجل شدن انتقال نمانیا ماتیچ، رم اکنون به دنبال جذب داویده فراتزی هافبک 22 ساله ساسولو است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ هنریک مخیتاریان، ابریما داربوئه، آمادو دیاوارا و جردن ورتو از رم جدا می شوند و احتمال دائمی کردن قرارداد سرجیو اولیویرا پایین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو به حداقل سه هافبک جدید در ترکیب تیمش نیاز دارد. تاکنون انتقال ماتیچ قطعی شده است. گزینه بعدی می تواند داویده فراتزی باشد. این بازیکن متولد پایتخت ایتالیا و محصول آکادمی رم در سال 2017 با مبلغ 5 میلیون یورو به عنوان بخشی از قرارداد دفرل به ساسولو پیوست و اکنون ممکن است پس از 5 سال به رم برگردد. ساسولو قیمت این هافبک ملی پوش را حدوداً 30 میلیون یورو می داند اما رمی ها از دو گزینه مهم برای کاهش این مبلغ برخوردار هستند. اول اینکه فراتزی خود را یک رمی می داند، الگویش ده روسی است و در رویای بازگشت به رم است و دوم اینکه جالوروسی 30% از حق فروش این بازیکن در ساسولو را در اختیار دارد و این درصد از مبلغ نهایی کم خواهد شد.

اخبار داغ 

تعجب اماراتی‌ها از تاثیر مجازی مجیدی در باشگاه اتحاد کلبا استوری سردار آزمون و کری خوانی برای بیرانوند: خسته از گلزنی به بیرو! / فیلم دلداری دادن متئو لاهوز به الکساندر زینچنکو پس از ناکامی اوکراین در رسیدن به جام جهانی / عکس کریستیانو رونالدو گل دوم خود مقابل سوئیس را به مادرش تقدیم کرد/عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد

ستاره خط میانی نراتزوری با این تیم تمدید می کند

طرفداری | نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی آماده امضای قرارداد جدیدش با اینتر است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو بارلا به زودی با اینتر تمدید می کند. نراتزوری با هافبک 27 ساله خود بر سر قراردادی تا تابستان 2029 با دستمزد 7 میلیون یورویی به توافق رسیده و فقط امضا شدن آن باقی مانده است. بارلا تاکنون 230 بار برای اینتر به میدان رفته و آمار 22 گل و 51 پاس گل را به ثبت رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت