Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیپ گرند چروکی مدل ۲۰۲۲ در نسخه دو ردیفه، بر مبنای نسل پنجم (آخرین نسل) از این مدل ساخته شده؛ تویوتا ۴ رانر ۲۰۲۲ هم شاسی بلندی دو ردیفه، در چهار تریم با انتخاب چرخ عقب یا چهار چرخ محرک و یک موتور بنزینی است.

قیمت: جیپ گرند چروکی ۲۰۲۲ در شش تیپ وجود دارد و نسخه پایه ۳۷ هزار و ۳۹۰ دلار و بالاترین نسخه ۶۳ هزار و ۳۶۵ دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تویوتا ۴ رانر ۲۰۲۲ در چهار تریم با قیمت پایه ۳۷ هزار و ۳۰۵ دلار و در بالاترین نسخه با قیمت ۵۲ هزار و ۱۲۰ دلار عرضه می‌شود.

    قابلیت آفرود: تویوتا ۴ رانر چهار چرخ محرک بوده که تواناترین تریم آن (TRD Pro) دارای کمک فنر‌های ۲.۵ اینچی، فنر‌های جلو با تنظیم TRD و چرخ‌های ۱۷ اینچی است.

جیپ گرند چروکی سه سیستم چهار چرخ محرک را با جعبه‌های انتقال تک سرعته و دو سرعته ارائه می‌کند. تواناترین تریم آن Trailhawk دارای چهار چرخ متحرک دو سرعته و پنج حالت رانندگی است. در حالی که هر دو قابلیت آفرود را دارند، گرند چروکی دارای ویژگی‌های بیشتری است که به آن برتری می‌دهد.

   

امکانات داخلی: جیپ گرند چروکی دارای کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی راننده برقی ۸ جهته و فرمان روکش چرمی است. تریم‌های گران‌قیمت‌تر، از صندلی‌های جلو ماساژور و سیستم‌های صوتی بهتر هم بهره می‌برند.

تویوتا ۴ رانر دارای فضای داخلی با صندلی برقی ۸ جهته، فرمان با روکش چرمی و صندلی‌های جلو با روکش پارچه‌ای است.

جیپ گرند چروکی ۳۷.۷ فوت مکعب در ردیف دوم و ۷۰.۸ فوت مکعب در ردیف اول فضا دارد. تویوتا ۴ رانر تا ۴۷.۲ فوت مکعب در ردیف دوم و ۸۹.۷ فوت مکعب در ردیف اول ارائه می‌دهد.

    اطلاعات سرگرمی: تویوتا ۴ رانر دارای یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با Apple CarPlay، Android Auto و سیستم صوتی ۸ بلندگو با چهار پورت شارژ USB است. گزینه‌های موجود دیگر عبارتند از رادیو HD، یک سیستم صوتی JBL با ۱۵ بلندگو.

گرند چروکی صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی استاندارد ۸.۴ اینچی با Apple CarPlay، Android Auto و Amazon Alexa دارد. گزینه‌های دیگر عبارتند از صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی ۱۰.۱ اینچی، صفحه لمسی تعاملی ۱۰.۲۵ اینچی برای سرنشینان جلو و سیستم صوتی ۱۹ بلندگوی McIntosh.

ویژگی‌های ایمنی: ایمنی استاندارد تویوتا ۴ رانر ۲۰۲۲ شامل هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابر پیاده و هشدار خروج از خط می‌شود. ویژگی‌های دیگر شامل نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک متقابل عقب و سنسور‌های پارک جلو و عقب است.

جیپ گرند چروکی به صورت استاندارد با سیستم دستیار ترمز پیشرفته، هشدار برخورد از جلو و تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار، هشدار نقطه کور، سنسور‌های پارک عقب، هشدار خروج از خط و کمک حفظ خطوط ارائه می‌شود. همچنین ویژگی‌هایی از جمله دوربین دید در شب با تشخیص عابر پیاده و حیوانات، هشدار راننده خواب‌آلود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو جیپ گرند چروکی چهار چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال