Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی استرالیا با پیروزی دو بر یک مقابل امارات حریف تیم ملی پرو در آخرین پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد

بازی انتخابی تیم پنجم آسیا با برتری استرالیا به پایان رسید تا امارات در ورزشگاه الریان قطر از راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر محروم شود.

به گزارش طرفداری، در حالی که پیش از این چهار تیم ایران، کره جنوبی، عربستان و ژاپن از گروه های دوگانه رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دریافت کرده بودند، استرالیا و امارات تیم های سوم این دو گروه برای انتخاب نماینده آسیا در بازی پلی آف بین قاره‌ای مقابل نماینده آمریکای جنوبی به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این تیم ملی پرو با قرار گرفتن در رده پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی، خودش را به این بازی پلی آف رسانده بود و حالا باید نماینده آسیا از میان دو تیم استرالیا و امارات انتخاب می شد. دو تیم در ورزشگاه الریان قطر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم استرالیا خیلی زود به گل دست یافت اما گل دقیقه ۵۳ جکسون را کایو در دقیقه ۵۷ جبران کرد. در حالی که همه منتظر بودند بازی به وقت اضافی کشیده شود، آیدین هروستیک وینگر فرانکفورت در دقیقه ۸۳ گل پیروزی بخش استرالیا را به ثمر رساند. کانگوروها با این پیروزی حریف تیم ملی پرو در آخرین پلی آف انتخابی جام جهانی شدند و امارات که در بازیهای انتخابی همگروه ایران بود، از رسیدن به این مرحله باز ماند.

تیم ملی استرالیا دوشنبه ۲۳ خرداد در ورزشگاه الریان قطر به مصاف تیم ملی پرو می رود تا برنده این بازی در گروه چهارم جام جهانی کنار فرانسه، دانمارک و تونس قرار بگیرد.

اخبار داغ 

تعجب اماراتی‌ها از تاثیر مجازی مجیدی در باشگاه اتحاد کلبا استوری سردار آزمون و کری خوانی برای بیرانوند: خسته از گلزنی به بیرو! / فیلم دلداری دادن متئو لاهوز به الکساندر زینچنکو پس از ناکامی اوکراین در رسیدن به جام جهانی / عکس کریستیانو رونالدو گل دوم خود مقابل سوئیس را به مادرش تقدیم کرد/عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی تیم ملی پرو پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم

ادین ترزیچ از عملکرد تیمش مقابل لایپزیش انتقاد کرده است

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ویکم بوندسلیگا، بروسیا دورتموند در یک بازی مهم برای رقابت بر سر رتبه چهارمی بوندسلیگا در ردبول آرنا به مصاف لایپزیش رفت اما با نتیجه 4-1 در هم کوبیده شدند.

نتیجه و البته نمایش ضعیفی که پیش از دیگر جدال حساس زنبورها مقابل پاری سن ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باعث ایجاد نگرانی‌های زیادی درباره شرایط این تیم شده است.

به نقل از اسکای؛ حال ادین ترزیچ در کنفرانس خبری پس از بازی درباره شکست سنگین‌شان مقابل لایپزیش و دلایل آن صحبت کرده است. او یکی از اصلی‌ترین ضعف‌هایش تیم در این فصل را از دست دادن کنترل بازی دانسته است. او گفت:

ما برای بازی امروز برنامه‌های زیادی داشتیم و در 20 دقیقه ابتدایی نیز خیلی از آن‌ها را درست اجرا کردیم اما سپس کنترل بازی را از دست دادیم که این بسیار ناامیدکننده است. این مشکل بزرگ ما در امسال بوده که لحظاتی در مسابقه، بازی ما به‌طور ناگهانی تغییر می‌کند.

ترزیچ در ادامه افزود: 

در نهایت عملکرد ما به اندازه کافی برای پیروزی در این بازی خوب نبود و به همین خاطر طبیعی است که شکست خوردیم. زمانی که عقب بودیم، تعویض‌های تهاجمی انجام دادیم تا بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم. فکر نمی‌کردم ریسک بزرگی باشد و به همین دلیل ما باختیم. 

ترزیچ اعتقاد دارد نه تنها به خاطر این شکست سنگین در چنین بازی مهمی باید ناراحت باشند، بلکه سبک بازی‌شان نیز ناامیدکننده بوده است. او گفت: 

ما از نتیجه راضی نیست و به این دلیل راضی نیستیم که نه تنها در این بازی مقابل لایپزیش شکست خوردیم، بلکه سبک بازی ما راضی‌کننده نبود. 

دورتموند چهارشنبه شب در زیگنال ایدونا پارک میزبان پاری سن ژرمن است. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر