Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت سانحه قطار مسافری مشهد ـ یزد که بامداد امروز رخ داد اظهار داشت: بر اساس اطلاعات اولیه از محل، حدود ساعت 05:30 صبح امروز هنگام عبور قطار مسافری مشهد ـ یزد در بلاک عباس‌آباد ـ ریزو در منطقه طبس 5 واگن مسافری از خط خارج شد که به دلیل برخورد با بیل مکانیکی در محل این اتفاق رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: طبق اطلاعات ما این بیل مکانیکی در کنار خط بوده است که بیل آن به لکوموتیو و واگن‌های مسافری برخورد می‌کند و 5 واگن از خط خارج می‌شوند.

معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه این قطار 348 نفر مسافر داشته است گفت: طبق اعلام سازمان اورژانس 10 نفر از مسافران این حادثه متأسفانه جان باخته‌اند و حدود 12 نفر مصدوم داریم.

موسوی تأکید کرد: در حال حاضر از ایستگاه راه‌آهن طبس قطار فوق‌العاده به محل وقوع حادثه اعزام شده است تا مسافران را به ایستگاه راه‌آهن طبس منتقل کند و از آنجا با اتوبوس مسافران جابه‌جا می‌شوند.

وی افزود: کمیسیون عالی سوانح به محض دریافت اطلاعات اولیه به محل حادثه اعزام شده است.

معاون مسافری راه‌آهن اضافه کرد:‌علت بروز این حادثه از سوی کمیسیون عالی سوانح مشخص خواهد شد و دلیل اصلی وقوع این حادثه پس از بررسی‌های کمیسیون اعلام می‌شود.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر این خط ریلی کماکان مسدود است گفت:‌نیروهای امدادی و قطار نجات به محل حادثه اعزام شد‌ه‌اند.

به گزارش فارس، بامداد امروز قطار مسافری مشهد ـ یزد به دلیل برخورد با بیل مکانیکی از خط خارج شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: راه آهن میرحسن موسوی اقتصادی آخرین وضعیت سانحه قطار یزد قطار مشهد یزد حادثه قطار بیل مکانیکی اعزام شد راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن گفت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق (ع)، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

وی افزود: بلیت این قطارها از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد