Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ملی پوش کشورمان بعد از امضای قرارداد با الاهلی قطر واکنش نشان داد.

به گزارش قدس آنلاین، شجاع خلیل زاده بعد از دو فصل حضور در الریان قطر از این تیم جدا شد و به تیم الاهلی در لیگ ستارگان ملحق شد.

خلیل زاده بعد از امضای قراردادش با الاهلی، گفت: در این فصل به همراه الاهلی تمام تلاش خود را می کنم تا بتوانم بهترین عملکرد را برای پیشبرد اهداف تیم داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشحالم دوباره در کنار کنعانی زادگان بازی می کنم و تمام سعی خود را می کنم تا بتوانم برای الاهلی مفید باشم و بتوانیم نتایج مطلوب را کسب کنیم.

خلیل زاده دوران درخشانی را به همراه پرسپولیس داشت و بعد از آن به الریان ملحق شد. مدافع ایرانی در الریان هم عملکرد رضایت بخشی داشت و جزو لژیونرهای خوب تیمش بود.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده محمدحسین کنعانی زادگان تیم الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس، بار دیگر در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که در گذشته نزدیک بود به آاس رم ملحق شود.

بوفون در مصاحبه با لارپوبلیکا به این موضوع اشاره کرد که چگونه بین او و جالوروسی ارتباطی برقرار شد که در نهایت نتیجه نداد: «در سال 2001 وقتی بازیکن پارما بودم، تقریباً چیزی تا انتقال به رم فاصله نداشتم ولی به خاطر یکسری جزئیات انتقال نهایی نشد. من در نهایت به یوونتوس رفتم. همچنین وقتی جام‌های جهانی 2006 و 2010 تمام شد، می‌توانستم به هر تیمی بروم. در سال 2007 حداقل دو تیم ایتالیایی من را می‌خواستند و در سال 2011 دوباره در راه رم بودم، زیرا در یوونتوس مشکلاتی داشتم. مونتالی به من زنگ زد و از او خوشم آمد. اما سپس کونته مربی یوونتوس از من خواست که بمانم.»

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم