Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@05:47:16 GMT

دیوار چین برای بلندقامتان والیبال ایران کوتاه بود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۸۰۱۷

دیوار چین برای بلندقامتان والیبال ایران کوتاه بود

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ والیبال در اولین بازی خود در برزیل به مصاف تیم چین رفت. تیم ملی والیبال ایران که با ترکیب میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو)، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، محمدطاهر وادی و صابر کاظمی مقابل چین قرار گرفته بود موفق شد به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلند قامتان ایران در ست نخست این دیدار موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی برسند. در ست دوم این دیدار، چین تیم ملی والیبال ایران را غافلگیر کرد و این تیم توانست ایران را با نتیجه ۱۹ بر ۲۵ شکست دهد.

در ادامه بازی و در ست سوم، تیم ملی والیبال ایران تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید.

ست چهارم درحالی آغاز شد که تیم ملی والیبال ایران با سرویس‌های خوب خود بازی را آغاز کرد. در این ست تیم ملی والیبال ایران تیم برتر بود و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی برسد تا ایران نخستین دیدار خود را با پیروزی ۳ بر یک مقابل چین آغاز کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران چین لیگ ملت های ۲۰۲۲ تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد

تیم فوتسال تایلند توانست با برد برابر تاجیکستان، برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۵  (در مجموع ۹ بر ۸) در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد و منتظر برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی باشد. این دیدار در پایان وقت‌های اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت.

در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.

پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا راه می‌یابد. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه این شانس را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)