Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-05@07:30:37 GMT

قطار امدادی اعزام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۸۰۵۸

قطار امدادی اعزام شد

معاون مسافری راه‌آهن با اشاره به جان باختن 10 مسافر در سانحه صبح امروز قطار مسافری مشهد-یزد، گفت: طبق اطلاعات ما این بیل مکانیکی در کنار خط بوده است که بیل آن به لکوموتیو و واگن‌های مسافری برخورد می‌کند و 5 واگن از خط خارج می‌شوند.

میرحسن موسوی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، درباره آخرین وضعیت سانحه قطار مسافری مشهد ـ یزد که بامداد امروز رخ داد اظهار داشت: بر اساس اطلاعات اولیه از محل، حدود ساعت 05:30 صبح امروز هنگام عبور قطار مسافری مشهد ـ یزد در بلاک عباس‌آباد ـ ریزو در منطقه طبس 5 واگن مسافری از خط خارج شد که به دلیل برخورد با بیل مکانیکی در محل این اتفاق رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: طبق اطلاعات ما این بیل مکانیکی در کنار خط بوده است که بیل آن به لکوموتیو و واگن‌های مسافری برخورد می‌کند و 5 واگن از خط خارج می‌شوند.

معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه این قطار 348 نفر مسافر داشته است گفت: طبق اعلام سازمان اورژانس 10 نفر از مسافران این حادثه متأسفانه جان باخته‌اند و حدود 12 نفر مصدوم داریم.

موسوی تأکید کرد: در حال حاضر از ایستگاه راه‌آهن طبس قطار فوق‌العاده به محل وقوع حادثه اعزام شده است تا مسافران را به ایستگاه راه‌آهن طبس منتقل کند و از آنجا با اتوبوس مسافران جابه‌جا می‌شوند.

وی افزود: کمیسیون عالی سوانح به محض دریافت اطلاعات اولیه به محل حادثه اعزام شده است.

معاون مسافری راه‌آهن اضافه کرد:‌علت بروز این حادثه از سوی کمیسیون عالی سوانح مشخص خواهد شد و دلیل اصلی وقوع این حادثه پس از بررسی‌های کمیسیون اعلام می‌شود.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر این خط ریلی کماکان مسدود است گفت:‌نیروهای امدادی و قطار نجات به محل حادثه اعزام شد‌ه‌اند.

به گزارش فارس، بامداد امروز قطار مسافری مشهد ـ یزد به دلیل برخورد با بیل مکانیکی از خط خارج شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قطار مسافری مشهد بیل مکانیکی خط خارج اعزام شد راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این حادثه گفت: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: در این عملیات امدادی، ۲۰ نفر از کادر و داوطلبان هلال احمر در قالب ۵ تیم حضور داشتند و با تلاش شبانه روزی خود، جان و مال مردم را از خطر سیل نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 6096093

دیگر خبرها

  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته ای سه ونیم حادثه رسید
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته‌ای سه ونیم حادثه رسید
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • واژگونی خودرو در رودخانه با ۴ مصدم