Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:22:02 GMT

آدم‌ربایی و ضرب و جرح پسر ۱۳ ساله برای جذب فالوور!

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۸۱۰۸

آدم‌ربایی و ضرب و جرح پسر ۱۳ ساله برای جذب فالوور!

مرد جوانی که پسر ۱۳ ساله‌ای را در جنوب تهران ربوده و مورد ضرب و جرح قرار داده بود، دستگیر و برای تحقیقات به شعبه هشتم دادسرای جنایی منتقل شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ خرداد ماه جاری، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی پسر 13 ساله توسط مرد جوانی در جنوب تهران در دستور کار محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گام نخست مشخص شد، مرد جوان، پسر 13 ساله را با موتورسیکلت ربوده و به دو پارک بزرگ در تهران برده و در آنجا وی را هدف ضرب و جرح قرار داده است. 

تحقیقات بیشتر بازپرس پرونده نشان داد، متهم پس از ضرب و جرح پسر جوان، خانوده‌اش را تهدید به مرگ کرده و اقدامات خود را برای جذب فالوور در فضای مجازی منتشر کرده است!

بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، متهم در محل سکونت پسر جوان به دروغ ادعا داشته وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه دوشنبه 16 خرداد ماه، متهم برای تحقیقات اولیه به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی منتقل شد؛ روند قضایی پرونده در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی ادامه دارد و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ضرب و جرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر بنی تمیم پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پرونده قاچاق یک هزار و ۴۰۰ لیتر نفت و گاز به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال در شعبه ویژه به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی امیدیه افزود: شعبه با تحقیق‌های لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده نیز متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بنی تمیم بیان کرد: شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت ۴۲۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی امیدیه اظهار کرد: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریالی متهم وصول شد.

کد خبر 6097118

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام