Web Analytics Made Easy - Statcounter

حداد عادل در مراسم تشییع مرحوم حجت الاسلام سید محمود دعایی به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: مرحوم دعایی چیزی را برای خودش نمی خواست و این واقعیتی بود که همه جناح های سیاسی به آن اعتقاد داشتند. یعنی فراتر از تعلق آقای دعایی به این جناح یا آن جناح، همه به پاکی، پاکدستی، صداقت و نیت پاک و درستی و خدمتگزاری وی باور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرباسچی: دعایی برای انقلابی و غیرانقلابی جاذبه داشت

غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران هم به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: همه کسانی که در ایران هستند با هر سلیقه سیاسی به شخصیت آقای دعایی احترام می‌گذارند. آقای دعایی کسی است که از قبل انقلاب مردم با صدا و فریادهای او در رادیو علیه رژیم گذشته آشنا بودند.

غلامحسین کرباسچی( سمت چپ) در مراسم تشییع پیکر مرحوم دعایی

شهردار اسبق تهران افزود: ویژگی‌ها و اخلاقیات ایشان به‌گونه‌ای بود که بیش از این که دافعه داشته باشد، جاذبه داشت. وی سعی می‌کرد برای هرکسی؛ چه چپ، چه راست، چه انقلابی و چه غیرانقلابی جاذبه داشته باشد.

او گفت: این جاذبه، عمومی بود و شما تجلی آن را در همین مراسم شاهد هستید. قبل از این مراسم و زمانی هم که آقای دعایی در قید حیات بود، هر وقت بحث یا صحبتی از وی به میان می آمد، مورد استقبال همه قرار می‌گرفت.

حجت الاسلام دعایی، سرپرست موسسه اطلاعات و نماینده شش دوره مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه (۱۵ خرداد) در سن ۸۱ سالگی به دیار باقی شتافت. وی در سال ۱۳۹۳ نشان افتخار جهادگر عرصه فرهنگ و هنر را کسب کرد. مراسم تشییع مرحوم دعایی روز گذشته (سه شنبه) در موسسه اطلاعات برگزار شد و پس از اقامه نماز میت توسط حجت الاسلام  سید حسن خمینی در حرم مطهر امام (ره) به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها سید محمود دعایی مجلس شورای اسلامی غلامعلی حداد عادل غلامحسین کرباسچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید محمود دعایی مجلس شورای اسلامی غلامعلی حداد عادل سید محمود دعایی مجلس شورای اسلامی غلامعلی حداد عادل غلامحسین کرباسچی آقای دعایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899598

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • توماج صالحی اعدام می‌شود؟
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!