Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند به همراه نمایندگان ادارات محیط زیست، بهداشت، شهرداری و مسئول خدمات شهری شهرداری مرند از محل تدفین زباله های شهرستان در راستای صیانت از حقوق عامه بازدید کرد.

یوسف ضیا مهر در حاشیه این بازدید ضمن پیگیری اجرای مصوبات قبلی در خصوص بهبود وضع موجود راهکارهایی را ارائه کرد و اظهارکرد: با توجه به این که نحوه پاکسازی به عهده خدمات شهری شهرداری مرند بوده توصیه می شود کیسه های پلاستیکی موجود که چهره بسیار زشتی برای طبیعت ایجاد کرده و موجب تهدید علیه بداشت عمومی می باشد پاکسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند افزود: برای جلوگیری از نفوذ شیرابه زباله ها به آب های زیر زمینی حوضچه های مخصوصی ایجاد و

وی با اشاره به موضوع مدیریت سگ های بلاصاحب در شهر، تاکید کرد: نسبت به ساماندهی و جمع آوری سگ های ولگرد نیز اقدامات لازم بعمل آید.

ضیامهر خاطرنشان کرد: در صورت ارائه گزارشی مبنی بر اجرا نکردن مصوبات و سهل انگاری در عملکرد هر یک از ارگان ها با متخلفین بر خورد و ضمن تشکیل پرونده قضایی و تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

انتهای پبام/۶۰۰۲۵

منبع: فارس

کلیدواژه: مرند زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کل دادگستری اصفهان در آیین گشایش دادگاه بخش برزک گفت: نباید عدالت را تنها در حوزه قضایی انتظار داشته باشیم بلکه اجرای عدالت باید در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد و براین اساس اگر کار‌ها در حوزه‌های مختلف براساس قانون، وجدان کاری، احساس مسوولیت و تعهد صورت بگیرد بسیاری از پرونده‌های قضایی دیگر وجود نخواهد نداشت وبرخورد با ناهنجاری‌ها، برنامه جدی قوه قضائیه است.


حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: باید منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضایی سرلوحه کار قرار دارد و امیدواریم بتوان به شکلی عمل کرد که رضایتمندی مردم را در کوتاهترین زمان و با دقت کامل بتوان محقق کرد.


وی با بیان اینکه به مسأله حجاب در جامعه باید ورای یک مقوله اجتماعیِ صرف نگریسته شود، بر حمایت دستگاه قضائی استان از مجریان طرح نور تاکید کرد.

وی افزود: بخش برزک بنا به آمار دستگاه قضایی، کمترین پرونده را دارد که از فرهنگ بالا و غنای فرهنگی شهروندان این منطقه ریشه گرفته است و جای تحسین و تقدیر دارد و امیدواریم فرهنگ صلح و سازش در این منطقه بیش از پیش تقویت شود.


سرپرست فرمانداری کاشان گفت: گشایش دادگاه در بخش برزک مصداق عینی نهضت خدمت‌رسانی قوه قضاییه در این بخش است تا مردم مجبور نباشند که مسافت طولانی و خطرآفرین تا شهر کاشان را طی کنند.


محمدی فشارکی افزود: سوابق بررسی شده نشان می‌دهد که دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی تعامل خوبی با یکدیگر دارند و تلاش می‌کنند تا فضای شهرستان کاشان را امن و آرام نگه دارند و در مسیر توسعه و ارتقا حرکت کنند.


وی گفت: تعامل دستگاه قضایی و اجرایی یک تعامل خوب است که نشانه تداخل یا نافی استقلال نیست، بلکه مصداق همراهی دستگاه‌ها در شهرستان است که امیدواریم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
دادگاه شهر برزک با حضور مسئولان اجرایی و قضایی استان اصفهان و شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید.
شهر برزک در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب غربی کاشان واقع شده و مهم‌ترین منطقه تولید گل محمدی شهرستان کاشان است

دیگر خبرها

  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر