Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:13:47 GMT

ماشین آلاتی که برای عمران لامرد وقف شدند/ راهی به سوی آبادانی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۸۴۶۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 10 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: سنت حسنه وقف در شهرستان لامرد وجوه جالبی دارد. یکی از وجوه آن وقف ماشین آلات راهسازی است که منشأ آثار مختلفی در شهرستان شده است.

حجت الاسلام سید محمد جواد اسدی رئیس هیئت امنای موقوفه ماشین آلات راهسازی در این باره به خبرنگار مهر گفت: عملیات بهسازی و مرمت جاده‌های روستاهای مناطق محروم لامرد یکی پس از دیگری توسط ماشین آلات راهسازی هیئت امنا در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام عملیات بازسازی مسجد و بازگشایی و تعریض مسیر ورودی محله و همچنین سایت دفن زباله شهرداری لامرد، این بار نیز این ماشین آلات به روستای دهنو چاهورز اعزام شدند و در حال انجام مأموریت هستند.

حجت الاسلام اسدی، با اشاره به اینکه دستگاه‌های خیریه بعد از سال‌ها بلااستفاده بودن، با راه اندازی این ماشین آلات این روزها در جای جای شهرستان در حال عمران و آبادانی هستند، افزود: این اقدامات در راستای عمل به وقفنامه طبق درخواست‌های مردمی و نهادهای متولی دولتی با موافقت هیأت امنا در حال انجام است.

وی با بیان این مطلب که روند خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان اولویت کاری هیئت امنا است، خاطرنشان کرد: در ماه گذشته نیز ماشین آلات راهسازی عملیات بازگشایی و بازسازی جاده دسترسی به مزارع مردم خیرگو که در سیل اخیر تخریب شده بود را به اتمام رساندند.

او گفت: اصلاح جاده امامزاده شاه فرج الله نیز در دستور کار است که در آینده‌ای نه چندان دور شروع به کار خواهد شد.

کد خبر 5509046

منبع: مهر

کلیدواژه: وقف اوقاف فارس راهسازی ماشین آلات راهسازی لامرد بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد کرمانشاه امام خمینی ره آمار کرونا خطبه های نماز جمعه دهه کرامت ویروس کرونا اجتماع سلام فرمانده ساختمان متروپل تغییر ساعت کاری اردبیل مراسم ارتحال امام خمینی ره ماشین آلات راهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد