Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی اورژانس خراسان جنوبی گفت: در حادثه خروج قطار طبس - یزد از ریل، ۱۰ نفر فوت کردند و شماری هم مصدوم شدند. حال برخی مصدومان وخیم است.

رئیس سازمان امداد و نجات نیز گفت ۵ واگن از ۷ واگن قطار به دلیل برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شدند.

بیشتر بخوانید: 

خروج قطار مسافربری طبس - یزد از ریل | ۱۰ کشته و ۵۰ نفر مصدوم ؛ تاکنون

رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز گفت: تاکنون ۱۰ نفر جان باخته و ۵۰ نفر مصدوم شده‌اند که حال ۱۶ مصدوم وخیم اعلام شده است، همچنین ۵ نفر هم مفقود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر از ایستگاه طبس یک قطار فوق‌العاده به محل اعزام شده است تا مسافران را به ایستگاه طبس منتقل کند و از ایستگاه طبس اتوبوسی برای انتقال مسافران به یزد در نظر گرفته شده‌ است.

فارس نیز نوشت: محمدمهدی اقبالی، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد که همراه تیم‌های امدادی به محل حادثه خروج قطار طبس- یزد اعزام شده است نیز اظهار کرد: بعد از اطلاع این حادثه بلافاصله یک بالگرد به همراه چهار تیم از نیروهای واکنش سریع شهرستان‌های یزد و اردکان به محله اعزام شدند.

وی افزود:‌ علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، دکتر محسن حرازی‌زاده، مدیرعامل هلال احمر یزد و پارسائیان مشاور استاندار نیز تیم های امدادی اعزام شده از استان یزد به محل حادثه خروج قطار طبس- یزد را همراهی می‌کنند.

طبق اطلاعات بدست آمده از شاهدان عینی، بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده تاکنون متأسفانه آمار فوتی‌های این حادثه به ۱۳ تن رسیده و به دلیل صعب العبور بودن منطقه حادثه فعالیت امدادرسانی با مشکل و سختی مواجه شده است.

علاوه بر گروههای امدادی از خراسان جنوبی، بنا بر اعلام اورژانس یزد تاکنون هفت دستگاه آمبولانس اورژانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شده است.

همچنین ۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر و بالگرد هلال احمر استان یزد نیز برای امدادرسانی به منطقه اعزام شده است.

کد خبر 681842 برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار استان یزد خبر مهم طبس- خراسان جنوبی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ریل و راه آهن قطار استان یزد خبر مهم طبس خراسان جنوبی حوادث ایران خروج قطار طبس اعزام شده خراسان جنوبی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در این باره اظهار کرد: این کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر جهت ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی این روستا اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903379

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز