Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- محرم نویدکیا از سرمربیگری تیم سپاهان کناره گیری کرد.
به گزارش آریا، محرم نویدکیا در ابتدای لیگ بیستم هدایت طلایی‌پوشان اصفهانی را پس از دوره دوساله حضور امیر قلعه‌نویی برعهده گرفت. او اگرچه شروع خوبی در نیم فصل اول مسابقات نداشت ولی رفته رفته توانست نتایج خیره‌کننده‌ای بگیرد و سپاهان پس از شکست مقابل سهرخودرو در هفته سیزدهم دیگر شکستی را تجربه نکرده و فصل را با ١4 پیروزی و سه تساوی با 65 امتیاز با نایب قهرمانی تمام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در لیگ بیست و یکم اما نویدکیا برخلاف انتظارات و با وجود خریدهای ( کنت، ریگی، احمدزاده، مغانلو) به ظاهر مناسبی که انجام داده بود نتوانست سپاهان را که با جدایی سه بازیکن کلیدی‌اش ( حاج‌صفی، نیازمند و محبی)مواجه شده بود، در مسیر رو به رشدی که آغاز کرده بود حظ کند، آنها رفته رفته از صدر جدول فاصله گرفتند و نتایجی کسب کردند که در هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم منجر به استعفای رسمی محرم نویدکیا شد؛ استعفایی که البته مورد قبول قرار نگرفت تا با تغییراتی که در کادر فنی از سوی مدیریت به نویدکیا تحمیل شد این چهره در ادامه لیگ و همینطور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی باشد.
در آسیا هم البته شرایط بر وفق مراد نویدکیا پیش نرفت تا این مربی که در هفته‌های پایانی لیگ برتر بارها با سوالاتی درباره آینده‌اش روبرو شده بود، همه چیز را به پایان فصل موکول کند. حالا سرانجام در شرایطی که چند روز از پایان رقابت‌ها سپری شده نویدکیا در تماسی تلفنی با باشگاه با اعلام مشکلات خانوادگی و نگرانی نسبت به آینده و عدم امکان کمک به تیم از هدایت سپاهان کناره‌گیری کرده است. پس از این استعفا که با موافقت باشگاه سپاهان هم روبرو شده، مسئولان باشگاه باید خیلی زود برای آینده نیمکت تیم در شرایطی تصمیم بگیرند که قرارداد ٩ بازیکن سپاهان تمام شده است و چالش‌های زیادی پیش روی سرمربی آینده طلایی‌پوشان برای ساختن تیمی مدعی قهرمانی وجود دارد.
باشگاه سپاهان ضمن پذیرش این استعفا با انتشار متنی از زحمات شماره 4 فراموش نشدنی طلایی‌پوشان تقدیر کرده و تاکید کرده که به زودی گزینه‌های مربیگری طلایی‌پوشان اعلام خواهد شد.
متن بیانیه باشگاه سپاهان در واکنش به کناره‌گیری نویدکیا به شرح زیر است: 
«همانگونه که هواداران پرشور، ارزنده و فیهم طلایی‌دل و مردم خونگرم اصفهان شاهد و ناظر بودند حفظ ثبات و آرامش در حوزه ورزش به ویژه فوتبال اصفهان همواره از اولویت‌های اجرایی باشگاه بوده و از همین با اتخاذ تدابیر ویژه، سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی‌ها آینده خود را در حمایت از سرمایه‌های ارزشمند سپاهان استوار نموده است.
در همین راستا انعقاد قرارداد سه ساله و شروع همکاری با آقای محرم نویدکیا در دستور کار قرار گرفت و به اذعان اهالی منصف فوتبال، حمایت‌های بی دریغی از سوی ارکان باشگاه به منظور حصول نتایج بلند مدت، مطلوب و در شان نام سپاهان انجام پذیرفت.
از آنجایی که کما فی سابق برنامه‌ریزی برای فصل آینده از چند ماه گذشته در دستور کار قرار داشت. جلسات متعددی با این عنوان تشکیل و خروجی جلسات مورد پیگیری مداوم قرار گرفت. لیکن آقای محرم نویدکیا طی تماس با مدیریت باشگاه و با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکان کمک به تیم فوتبال و دغدغه هواداران انصراف خود را از ادامه همکاری در سال سوم قرارداد صراحتاً اعلام نمودند.
با عنایت به اینکه همه سپاهانی‌های اصیل به حسن نیت دلسوزانه آقای نویدکیا باور دارند، ضمن سپاس فراوان از زحمات طاقت‌فرسای امروز و دیروز این وفادار طلایی، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به درخواست ایشان احترام گذاشته و اعلام می‌دارد اگر چه این قرارداد متوقف می‌گردد لیکن سپاهان همواره افتخار آفرینی‌های ایشان را فراموش نکرده و در ادامه مسیر پر فراز و نشیب آینده، بر همکاری و همفکری فنی ایشان تاکید می‌نماید.
شایان ذکر است برنامه‌ریزی جهت انتخاب و معرفی گزینه‌های سرمربیگری سپاهان، به سرعت در حال انجام و در فرصت مناسب به اطلاع همگان خواهد رسید.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نویدکیا سپاهان باشگاه سپاهان محرم نویدکیا طلایی پوشان کناره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو جولیانی سرمربی تیم مودنای ایتالیا از اواخر فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفت و تیمش را به پلی آف رساند و در این مرحله نیز برابر ترنتینو شکست خورد.

این مربی با تجربه که گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز بود برای فصل آینده به دنبال بستن یک تیم قدرتمند است. آنها به همین منظور دست به خریدهای خیلی خوبی زده‌اند.

باشگاه مودنا در پست پاسور لوسیانو دچکو را خریداری کرده، در پست قطر پاسور پل بوچگر اتریشی جانشین ماکسیم ساپوژکف روس شده است، بوچگر فصل قبل یکی از امتیاز آورترین بازیکنان سری آ بود.

همچنین خوزه میگل گوتیرز کوبایی نیز از تارانتو راهی این تیم شد تا آلبرتو جولیانی سرمربی مودنا آرام آرام یک تیم مدعی قهرمانی را برای فصل بعد سوپر لیگای ایتالیا آماده کند.

همچنین گفتنی است، برونو رزنده پاسور برزیلی، عثمانی خوان تورنا و ماکسیم ساپوژکف از این تیم جدا شدند. البته این پایان نقل و انتقالات این باشگاه نیست و بازیکنان بزرگ دیگری نیز هدف این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا