Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام هادی سیاری گفت: ثبت‌نام در این طرح از ۱۰ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و به دلیل اضافه شدن برخی از مراکز به طرح، مهلت شرکت در این طرح تا پایان خردادماه تمدید شده است.

او، زمان برگزاری آزمون ورودی این طرح را ۱۲ تا ۱۴ تیرماه اعلام کرد و گفت: طرح از ۱۵ تیرماه به صورت رسمی در نقاط مختلف کشور آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر طرح ملی رحله گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به سامانه ثبت‌نام طرح ملی رحله در سایت مربوط به مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) به آدرس beytolahzan.ir مراجعه کنند.

سیاری گفت: طرح ملی رحله به مدت ۴۷ روز اجرا خواهد شد و ۳۱ مردادماه مراسم اختتامیه این طرح را در مراکز میزبان برگزار خواهیم کرد و قرآن‌آموزانی که در آزمون پایانی نمره قبولی را کسب کنند می‌توانند مدرک الکترونیکی خود را از سامانه آموزشی مؤسسه دریافت کنند.

او با یادآوری اینکه طرح ملی رحله امسال با محوریت حفظ سوره بقره و جزء ۳۰ برگزار خواهد شد، گفت: در اجرای این طرح معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز قرآنی حوزه‌های علمیه کشور، مؤسسه بیت‌الاحزان را یاری می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 31 خردادماه طرح ملی رحله ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری