Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین فرصت تیم‌ها برای ثبت‌نام در لیگ یک کشتی آزاد و فرنگی روز ۲۱ خرداد خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ کشتی قصد دارد امسال پیش از آغاز لیگ برتر، رقابت‌های لیگ یک را برگزار کند. این تصمیم قرار بود طی دو سال گذشته اجرایی شود که به خاطر شیوع کرونا و محدودیتی که در برگزاری مسابقه وجود داشت، این امکان فراهم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های متقاضی شرکت در لیگ دسته اول کشتی در هر دو رشته آزاد و فرنگی تا پایان وقت اداری شنبه (21 خرداد) فرصت ثبت‌نام در سازمان لیگ را دارند.

به گفته سازمان لیگ کشتی تاکنون 18 تیم در رشته آزاد و 13 تیم در رشته فرنگی از استان‌های مختلف برای شرکت در لیگ دسته اول اعلام آمادگی کرده‌اند. قرار است از هر دو رشته دو تیم به لیگ برتر صعود کنند.

سال گذشته رقابت‌های لیگ برتر فرنگی و آزاد به ترتیب با 16 و 14 تیم برگزار شد و با توجه به اینکه لیگ یک برگزار نشد، اختلاف سطح تیم‌ها خیلی زیاد بود و برخی در دور مقدماتی شکست‌های یک‌طرفه‌ متوالی را مقابل حریفان تجربه کردند.

سازمان لیگ امیدوار است امسال بین 8 تا 10 تیم کیفی در رقابت‌های لیگ برتر آزاد و فرنگی شرکت کنند.

فعال شدن 6 سالن کشتی دخانیات و تلاش برای حضور در لیگ برتر

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی سازمان لیگ لیگ برتر لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد

بعد از منتفی شدن میزبانی لارستان از رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، زنجان در روزهای ابتدایی خرداد ماه از این رقابت‌ها میزبانی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این قرار بود مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود، اما با انصراف لارستان از میزبانی، زنجان میزبان این رقابت‌ها شد.

باتوجه به تغییر میزبان، پیکارهای کشتی آزاد جام تختی با یک هفته تعویق، روزهای 3 و 4 خرداد ماه به انجام خواهد رسید. این رقابت‌ها برخلاف سال‌های گذشته، مرحله‌ای از چرخه انتخابی تیم ملی برای المپیک 2024 نخواهد بود.

همچنین رقابت‌های کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد در رده سنی جوانان نیز قرار است روزهای 10 و 11 خرداد ماه در بهشهر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد