Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@11:50:51 GMT

علت خروج قطار طبس از ریل چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۸۸۰۲

علت خروج قطار طبس از ریل چه بود؟

معاون مسافری شرکت راه آهن اعلام کرد: علت اولیه سانحه قطار یزد، برخورد لوکوموتیو و واگن اول با بیل مکانیکی متعلق به کارگاه بهسازی خط آهن بوده که فاصله مناسبی با ریل نداشته است. ناطقان: میرحسن موسوی معاون مسافری شرکت راه آهن دقایقی پیش در برنامه زنده تلویزیونی در خصوص سانحه خروج از خط قطار مشهد به یزد در بامداد امروز در بلاک عباس آباد طبس گفت: قطار مسافری از مشهد با ۳۴۸ مسافر عازم یزد بوده که در منطقه طبس به علت برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بعد از حادثه، قطار مسافری فوق العاده از طبس به محل حادثه اعزام کرده‌ایم که دقایقی قبل مسافران را سوار کرده و در حال برگشت به ایستگاه طبس است. هماهنگ کرده‌ایم از ایستگاه طبس مسافران با اتوبوس به یزد منتقل شوند.

آنگونه که سازمان امداد و نجات، جمعیت هلال احمر و همچنین سازمان اورژانس کشور اعلام کرده‌اند مصدومان به بیمارستان‌های استان اعزام شده‌اند. همچنین ۱۰ نفر از مسافران جان باخته‌اند.

معاون مسافری شرکت راه آهن درباره علت برخورد قطار با بیل مکانیکی گفت: بیل مکانیکی کنار خط بوده ولی فاصله خود با ریل را رعایت نکرده که در نتیجه با لوکوموتیو و واگن اول برخورد کرده که به علت سرعت بالا ۵ واگن از ریل خارج شدند.

موسوی تصریح کرد: کمیسیون سوانح ریلی به منطقه اعزام شده تا به بررسی حادثه بپردازد.

این مقام مسئول افزود: در منطقه حادثه کارگاه بهسازی خط راه آهن برقرار بوده و این بیل مکانیکی نیز متعلق به کارگاه بهسازی خط راه آهن بده است.


منبع: مهر برچسب ها: حادثه ، خروج قطار ، طبس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حادثه خروج قطار طبس بیل مکانیکی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم