Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و در راستای توسعه خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، مشهد مقدس نیازمند ۳۴۰ تخت بستری و ویژه در حوزه کودکان است. - اخبار استانها -

 ایوب توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به اینکه توسعه بیمارستان‌ها  و به ویژه تخت‌های نوزادان یکی از موضوعاتی است که برای ارائه خدمات بهتر درمانی به اطفال مورد تاکید است،اظهارداشت: از مجموع تخت‌های بیمارستانی باید 20 درصد آن‌ها به بخش داخلی و اطفال واگذار شود که به طور میانگین در مجموع 10 درصد کل تخت‌های بیمارستانی، تخت اطفال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر659 تخت بستری و ویژه کودکان در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه فعال است که امیدواریم این رقم تا سال 1404 به یک هزار تخت برسد.

بیمارستان 376 تختخوابی ایلام بعد از 12 سال به‌زودی افتتاح می‌شودافتتاح بیمارستان "376 تختخوابی رازی "مطالبه جدی مردم ایلام استاخطار دادستانی تهران به ناایمن‌ترین بیمارستان کشور/ تشکیل پرونده ایمنی برای 2420 مدرسه در تهران

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر 7800 تخت فعال در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال است، گفت: براساس شاخص‌های جمعیتی  تعداد تخت منطقه به جمعیت یک و شش دهم به هزار است که استاندارد این تعداد  2 تخت به ازای هر یک هزار نفر است و باید به سمت استاندارد حرکت کنیم.

توکلیان با اشاره به اینکه در حال حاضر 600 تخت اطفال و 59 تخت پی ای سی یو در مناطق تحت پوشش دانشگاه فعال است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد باید بر اساس رشد جمعیتی مناطق تحت پوشش دانشگاه باید تعداد تخت های اطفال را افزایش دهیم.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد پوشش دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان

وزارت صحت افغانستان اعلام کرد از امروز کارزار واکسیناسیون فلج کودکان را در سراسر این کشور آغاز می‌کند.

شرافت زمان، سخنگوی این وزارتخانه گفت طی چهار روز قرار است بیش از ۱۰ میلیون کودک زیر پنج سال این واکسن را دریافت کنند و همراه با قطره خوراکی فلج کودکان، ویتامین آ نیز به کودکان داده شود.

در خبرنامه آمده است که به دلیل بارش باران و سردی هوا این کمپین در ولایات غور، دایکندی و بامیان به تعویق افتاده است.

افغانستان و پاکستان تنها کشورهایی هستند که هنوز فلج کودکان در آنها ریشه‌کن نشده است. سال گذشته پنج مورد فلج اطفال در ولایت «ننگرهار» افغانستان ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری