Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:16:15 GMT

کشف مواد مخدر از معده قاچاقچیان در نطنز

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۸۸۳۱

کشف مواد مخدر از معده قاچاقچیان در نطنز

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی نطنز ضمن اشاره به شناسایی اختفای مواد مخدر در معده قاچاقچیان توسط پلیس گفت: برخورد قاطع با قاچاقچیان در دستور کار پلیس قرار دارد. - اخبار استانها -

سرهنگ مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  نطنز  از کشف یک قبضه سلاح جنگی و دستگیری متهم خبر داد و اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح‌ ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان و دارندگان سلاح غیرمجاز، ماموران فرماندهی با تسلط اطلاعاتی در سطح شهرستان، انتظامی شهرستان نطنز موفق به شناسایی فردی که دارای یک قبضه سلاح جنگی بود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی  همراه 9 عدد فشنگ مربوطه و یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق 250 سی سی کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ابراز داشت: با تداوم این روند و برخورد قاطع پلیس شاهد امنیت پایدار در سطح شهرستان نطنز هستیم و اجازه جولان به هیچ یک از مخلان و قاچاقچیان نخواهیم داد.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نطنز با اشراف و هوشمندی بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری به دو نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و برای بررسی بیشتر آن‌ها را مورد آزمایش قرار دادند.

انهدام باند حرفه‌ای مواد مخدر در استان بوشهر/ 3 تن مواد مخدر کشف شد +تصویرجلوگیری از ورود 153 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی به کشوردبیر جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی معرفی شد

فرمانده انتظامی نطنز ضمن اشاره به قاچاق مواد مخدر از سوی افراد مظن اتهام تاکید کرد: این دو نفر اقدام به بلع و انباری مواد مخدر در معده خود کردند که با تلاش تیم پزشکی، یک کیلو و 700 گرم مواد مخدر از معده قاچاقچیان خارج شد.

انتهای پیام/804/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان نطنز مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد