Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسافری شرکت راه آهن اعلام کرد: علت اولیه سانحه قطار یزد، برخورد لوکوموتیو و واگن اول با بیل مکانیکی متعلق به کارگاه بهسازی خط آهن بوده که فاصله مناسبی با ریل نداشته است.

به گزارش ایران اکونومیست، میرحسن موسوی معاون مسافری شرکت راه آهن دقایقی پیش در برنامه زنده تلویزیونی در خصوص سانحه خروج از خط قطار مشهد به یزد در بامداد امروز در بلاک عباس آباد طبس گفت: قطار مسافری از مشهد با ۳۴۸ مسافر عازم یزد بوده که در منطقه طبس به علت برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از حادثه، قطار مسافری فوق العاده از طبس به محل حادثه اعزام کرده‌ایم که دقایقی قبل مسافران را سوار کرده و در حال برگشت به ایستگاه طبس است. هماهنگ کرده‌ایم از ایستگاه طبس مسافران با اتوبوس به یزد منتقل شوند.

آنگونه که سازمان امداد و نجات، جمعیت هلال احمر و همچنین سازمان اورژانس کشور اعلام کرده‌اند مصدومان به بیمارستان‌های استان اعزام شده‌اند. همچنین ۱۰ نفر از مسافران جان باخته‌اند.

معاون مسافری شرکت راه آهن درباره علت برخورد قطار با بیل مکانیکی گفت: بیل مکانیکی کنار خط بوده ولی فاصله خود با ریل را رعایت نکرده که در نتیجه با لوکوموتیو و واگن اول برخورد کرده که به علت سرعت بالا ۵ واگن از ریل خارج شدند.

موسوی تصریح کرد: کمیسیون سوانح ریلی به منطقه اعزام شده تا به بررسی حادثه بپردازد.

این مقام مسئول افزود: در منطقه حادثه کارگاه بهسازی خط راه آهن برقرار بوده و این بیل مکانیکی نیز متعلق به کارگاه بهسازی خط راه آهن بده است.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ، میرحسن موسوی ، طبس ، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ، سوانح ریلی ، سانحه ریلی ، ایستگاه راه آهن

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی میرحسن موسوی طبس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سوانح ریلی سانحه ریلی ایستگاه راه آهن شرکت راه آهن بیل مکانیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در اتوبان مُهر _ لامرد ۶ خودرو با یک دیگر برخورد کردند.

این تصادف صبح امروز شنبه ۸ اردیبهشت در مجاورت روستای نورآباد شهرستان مهر رخ داد.

 این حادثه تلفات جانی نداشته است.

در این حادثه ۶ خودروی سواری با هم برخورد کرده اند.

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد