Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:57:23 GMT

بسیج همه امکانات یزد برای امدادرسانی به قطار مشهد – یزد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۸۸۹۵

بسیج همه امکانات یزد برای امدادرسانی به قطار مشهد – یزد

محمدعلی ملک زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ساعت 5:30 صبح امروز در حوالی طبس برای قطار مشهد – یزد که منجر به مصدومیت و فوت تعدادی از همشهریان یزد شد، اظهار داشت: بلافاصله ستاد مدیریت بحران به ریاست استاندار یزد تشکیل شد تا برنامه ریزی برای امدادرسانی انجام شود.

وی با بیان اینکه این حادثه در حوزه خراسان جنوبی اتفاق افتاده است، افزود: به دلیل نزدیکتر بودن محل حادثه به یزد، امدادرسانی از طریق این استان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک زاده ادامه داد: از یزد تا محل حادثه حدود چهار ساعت فاصله زمانی است به همین دلیل از ظرفیت امداد هوایی استفاده خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد عنوان کرد: تمام امکانات اورژانس، بسیج، هلال احمر و ... به محل حادثه اعزام شده و دو تن از معاونان استاندار یزد نیز شخصا در محل حادثه حضور یافته اند.

کد خبر 5509115

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد حادثه قطار بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد کرمانشاه امام خمینی ره آمار کرونا خطبه های نماز جمعه دهه کرامت ویروس کرونا اجتماع سلام فرمانده ساختمان متروپل تغییر ساعت کاری اردبیل مراسم ارتحال امام خمینی ره محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان

ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای دو پراید، سه پژو ۴۰۵، تیبا و تریلی در آزادراه زنجان- قزوین موجب مصدومیت ۲۳ نفر شد.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در تصادف زنجیره‌ای امروز در ۱۰۰ متری عوارضی زنجان در مسیر شمالی به وقوع پیوست.

وی گفت: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

تقی‌لو افزود: پس از ارزیابی اولیه چهار خانم و یک آقا به بیمارستان موسوی منتقل و ۱۸ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه‌روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است