Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله حقیقی در بازدید از مجتمع صنعتی ذوب آهن و فولاد کوار در معیت نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تلاش برای تداوم تولیدات صنایع را یک حرکت راهبردی دانست و گفت: با هم افزایی بین دستگاهی باید تلاش کرد که از تابستان پیش رو با کمترین تنش و قطعی برق عبور کنیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس در این نشست مسائل و مشکلات تامین برق فولاد کوار و مسائل فنی و مشکلات مردم منطقه را بررسی کرد و از آغاز طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر گرم شدن شدید هوا، طرح‌های تشویقی مدیریتی در بخش صنایع و کشاورزی آغاز شده است، انتظار ما این است که صنایع استان با استقبال از طرح‌های مدیریت مصرف و کاهش مصرف برق در نقاط اوج مصرف تابستانی و روز‌های پیش رو کمک کنند تا بتوان با کمترین تنش و خاموشی از این روز‌ها عبور کنیم.

حقیقی گفت: به همین منظور و با توجه به برنامه‌های مدیریت مصرف بار صنعت برق و در قالب هماهنگی انجام شده با وزارت صمت، صنایع بزرگ برنامه‌های تعطیلات تابستانه و تعمیرات سالانه خود را در زمان‌هایی که با صنعت برق هماهنگ شده است انجام می‌دهند. این هماهنگی‌ها در استان فارس و جنوب کشور نیز انجام گرفته و امید است با مدیریت مصرف هم برق مشترکان خانگی و صنعتی را تامین نماییم و تابستان جاری را بدون خاموشی عبور کنیم.

حقیقی گفت: همچنین براساس نیاز صنعت برق و با توجه به میزان مصرف برق در شبکه با توافق‌هایی که از پیش انجام شده است، در ساعت‌های خاصی، صنایع مصرف برق خود را محدود می‌کنند تا هم اینک شبکه دچار اختلال نشود و محصولات صنایع و تولید کاهش نیابد. در ازای این همکاری، صنایع از پاداش‌های صنعت برق برخوردار می‌شوند، این پاداش‌ها در صورتحساب انرژی مشترکین اعمال می‌گردد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس اضافه کرد: موضع ما در حل مسائل، بیشتر متوجه خدمت رسانی به مردم منطقه وجذب رضایت عمومی مردم است و در این راستا سعی در همکاری با کارخانجات صنعتی از جمله کارخانه تولید فولاد کوار داریم، امیدواریم با رعایت سقفی که وزارت صنایع و وزارت نیرو برای مصرف برق صنعتی تعیین کرده اند و رعایت همکاری بین صنایع و برق فارس از تابستان امسال با کمترین تنش کمبود برق عبور کنیم، سیاست شرکت برق منطقه‌ای فارس حل مسائل صنایع با رویکرد برد برد است.

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از خدمات شرکت برق فار س در تامین برق مشترکان و شتاب بخشی به حرکت چرخ صنعت در منطقه کوار گفت: مدیریت مصرف برق مشترکان صنعتی موضوعی است که باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد تا با کمترین مشکل بتوانیم از تابستان پیش رو عبور کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای فارس مصرف بهینه برق تعامل با صنایع مدیریت مصرف عبور کنیم صنعت برق شرکت برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی

بزرگترین کمپین اطلاع رسانی کشور به لحاظ وسعت و مدت زمان توسط صنعت برق اجرایی می شود که همه مردم ایران از مشوق های صنعت برق برای تابستان، راهکارهای مصرف بهینه برق و ... بهره مند می شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بزرگترین کمپین اطلاع رسانی کشور به لحاظ وسعت و مدت زمان، امروز با موضوع صنعت برق، مشوق های صنعت برق برای تابستان، راهکارهای مصرف بهینه برق و ... به صورت رسمی و با نام پویش "با انرژی" رونمایی شد.

در این مراسم پیام ویدیویی مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر به مناسبت همزمانی از رونمایی از پویش با انرژی با روز صنعت برق و روز ملی خلیج فارس پخش شد و تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران نیز در صحبتهای کوتاهی مردم را به صرفه جویی در مصرف برق تشویق کردند.

این نخستین باری است که صنعت برق با همکاری جامعه ورزشی، هنری و... کشور به دنبال بهینه سازی مصرف برق خواهد بود و امیدوار است که بتواند بخش مهمی از ناترازی را از طریق جلب همراهی مردم کاهش دهد.

در این راستا علاوه بر ارائه مشوق های مصوب دولت، جوایز گسترده ای نیز به مشترکانی که در زمینه کاهش مصرف برق و آموزش راهکارهای بهینه سازی مصرف همکاری کنند، ارائه خواهد شد.

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در این خصوص گفت: 80 میلیون جایزه برای مشترکانی که در فصل گرم امسال صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند درنظر گرفته شده که از این بین، صدها خودرو به صورت قرعه کشی به مشترکان اعطا خواهد شد و هدایای ارزنده متنوعی به عنوان مشوق صرفه جویی در مصرف برق درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی