Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:14:39 GMT

فروش مازاد اموال دولتی یکی از سیاست های ضد تورومی است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۸۹۹۸

فروش مازاد اموال دولتی یکی از سیاست های ضد تورومی است

هادی قوامی در حاشیه سفر به چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: میز خدمت اقتصادی و دارایی با حضور کلیه مدیران سازمان‌ها و بانک‌های زیر مجموعه وزارتخانه اقتصادی و دارایی برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این میز خدمت‌ها مسئولان مربوطه پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم استان خواهند بود.

معاون حقوقی وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: ذهنیت بسیاری از مسئولان کشور نسبت به چهارمحال و بختیاری آن است که این استان تأمین کننده ۱۰ درصد آب کشور می‌باشد همه خاک استان مزیت خوبی برای توسعه دارد در حالی که سهم این استان در خدمات مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوامی با اشاره به اینکه شرایط زیر ساخت‌ها در استان خوب نیست، گفت: هر وزارتخانه باید در برنامه‌های تحولی چهارمحال و بختیاری را آنگونه که شایسته است ببیند و مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه درآمد مالیاتی کشور در بودجه ۱۴۰۱ حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان است، ادامه داد: اقدامات خوبی در دو سال اخیر در حوزه مالیاتی رخ داده است.

معاون حقوقی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه درآمد مالیاتی چهارمحال و بختیاری در سال گذشته حدود ۹۰۰ میلیارد تومان دیده شده بود، اعلام کرد: عملکرد درآمد مالیاتی این استان هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

قوامی گفت: عملکرد سال گذشته برای میزان درآمد مالیاتی چهارمحال و بختیاری در بودجه امسال دیده شده است.

وی با بیان اینکه سختی‌های در فروش اموال دولتی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: بخش از منابع بودجه‌ای از طریق فروش اموال دولتی تأمین می‌شود چرا که با اجرای این مهم اثر ضد تورمی دارد.

معاون حقوقی وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: یکی از سیاست‌های ضد تورمی وزارت امور اقتصادی و دارایی فروش اموال مازاد دولتی می‌باشد.

کد خبر 5509113

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت امور اقتصادی و دارایی هادی قوامی مالیات درآمد مالیاتی بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد کرمانشاه امام خمینی ره آمار کرونا خطبه های نماز جمعه دهه کرامت ویروس کرونا اجتماع سلام فرمانده ساختمان متروپل تغییر ساعت کاری اردبیل مراسم ارتحال امام خمینی ره امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری درآمد مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار امروز در حاشیه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار ما حمایت از بخش خصوصی را در مسیر تحقق شعار سال دانست و گفت: نگاه جدید استان حمایت و توجه بیش از پیش به بخش خصوصی با هدف برطرف شدن موانع تولید و رسیدن به هدف شعار سال جهش تولید است.

وی افزود: دولت آمادگی کامل دارد با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی این بخش در صورت وجود اشکالاتی در تصمیمات گرفته شده آنها را رفع نماید.

آقامیری مهم‌ترین عامل افزایش سرمایه‌گذاری را ثبات اقتصادی بیان کرد و بر لزوم توسعه فرهنگ مالیاتی به عنوان چتر حمایتی از اقتصاد تاکید کرد.

نحوه اجرای معافیت مالیاتی مربوط به ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌ها که مورد اختلاف نظر بین سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان امور مالیاتی بود و تبیین تعرفه و عوارض در صادرات برخی کالا‌های واسطه‌ای، از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کرفس کوهی، دارویی نهفته در دل طبیعت؛ گنجی که به تاراج می‌رود
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • شرط تنصیف دارایی
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است