Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-09@12:32:21 GMT

ساوت‌گیت: «کین» فراتر از یک گلزن است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۹۲۰۴

ساوت‌گیت: «کین» فراتر از یک گلزن است

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس با تمجید از کاپیتان تیمش گفت: ستاره تاتنهام فراتر از یک مهاجم گلزن در زمین حاضر می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی فوتبال انگلیس سه‌شنبه شب در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا میهمان تیم ملی آلمان بود و توانست یک امتیاز ارزشمند را از سرزمین ژرمن‌ها به ارمغان بیاورد. این تیم در بازی نخست خود با یک گل مغلوب مجارستان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همگروهی تیم‌های ایتالیا، آلمان، انگلیس و مجارستان موجب شده تا این گروه لقب «گروه مرگ» بگیرد. 

برای تیم ملی انگلیس در دیدار برابر آلمان هری کین در دقیقه ۸۸ گلزنی کرد تا شمار گل‌های ملی خود را به عدد ۵۰ برساند. وی هم اکنون سه گل با بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی انگلیس فاصله دارد. وین رونی با ۵۳ گل زده بهترین گلزن تاریخ فوتبال این کشور است.

گلزنی کین در دقایق پایانی موجب تمجید گرت‌ ساوت‌گیت از این بازیکن شد. سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در تمجید از ستاره تیم فوتبال تاتنهام گفت: او به رکورد ۵۰ گل ملی رسید و همه این عدد را می‌بینند اما این تنها بخشی از تلاش کین است و داستان واقعی زمانی خواهد بود که بپذیریم وی فراتر از یک مهاجم و گلزن در زمین حاضر می‌شود.

تارنمای خبری بی‌ساکر در ادامه به نقل از ساوت‌گیت آورده است: بازی برابر تیم ملی فوتبال آلمان در سرزمین ژرمن‌ها راحت نبود. ما در نیمه نخست نمایش خوبی را در زمین داشتیم اما در نیمه دوم خوب نبودیم و گل دریافت کردیم. بازگشت ما به بازی با وجود میزبانی آلمان فوق‌العاده بود. بعد از گل واکنش بسیار خوبی داشتیم و موقعیت های زیادی را خلق کردیم که در نهایت منجر به توقف میزبان شد.

وی این را هم عنوان کرد: متوقف کردن آلمان در زمین خود یک اعتبار بزرگ برای بازیکنان است. آنان تسلیم نشدند و تا آخر بازی به تلاش خود ادامه دادند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ایتالیا ، هری کین ، تیم ملی انگلیس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایتالیا هری کین تیم ملی انگلیس تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آریگو ساکی: رم برای غلبه بر لورکوزن و صعود به فینال لیگ اروپا به یک معجزه نیاز دارد

ساکی نسبت به رستگاری رم مقابل لورکوزن چندان خوشبین نیست.

در آستانه دیدار بایرلورکوزن و آاس رم در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، آریگو ساکی بر این باور است که رم برای کامبک زدن مقابل لورکوزن و صعود به فینال، به یک معجزه نیاز دارد.

ساکی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

رم برای صعود در آلمان به یک معجزه نیاز دارد. لورکوزن اخیرا قهرمان بوندسلیگا شده، از روحیه شکست ناپذیری بهره می برد و حمایت هواداران خود را دارد. رم کار بسیار سختی در آلمان دارد. حتی ارائه یک عملکرد فوق العاده و بی نقص برای صعود آنها کافی نیست و باید سایر موارد مثل اتفاقات بازی هم به نفع رم رقم بخورد. لورکوزن در بسیاری از بازی های این فصل با وجود اینکه روز بدی داشت و تیم برتر زمین نبود، بازهم شکست نخورد. با این حال رم باید امیدوار باشد چون در فوتبال غیرممکن وجود ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش فراتر از صداقت در شهرکرد
  • فقط مارکو رویس از فینال ومبلی باقی ماند!
  • تکرار یک حسرت؛ هری کین در بایرن مونیخ هم جام نمی‌برد
  • حیف شد، موسیالا را به زور به انگلیس می‌بردم!‏
  • آریگو ساکی: رم برای غلبه بر لورکوزن و صعود به فینال لیگ اروپا به یک معجزه نیاز دارد
  • ساوت‌گیت جانشین تن‌هاخ می‌شود؟
  • سیدحسین و حرکتی فراتر از سیو و شیرجه! (عکس)
  • گلزن جوان گل‌گهر به تور رسید ولی به گل نه!
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم