Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر پشت نوبت اعزام عمره هستند، گفت: پیگیری و رایزنی های لازم برای برگزاری مجدد اعزام به عمره در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر رضایی در خصوص اعزام‌های عمره مفرده به «مهر» گفت: با توجه به تقاضایی که برای تشرف به عمره وجود دارد سعی می‌کنیم با رایزنی‌هایی که انجام می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به برقراری مجدد اعزام‌های عمره مفرده اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، دلیل توقف اعزام‌های عمره نبود ارتباط دیپلماتیک با عربستان است که امیدواریم با شرایطی که اخیراً پیش آمده سفارت یا کنسولی ما در جده یا ریاض مستقر شود و پس از آن بلافاصله آمادگی داریم عمره را راه اندازی کنیم.   رضایی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار متقاضی پشت نوبت اعزام به عمره هستند، اظهار داشت: این افراد در سالهای گذشته فیش عمره را خریداری کردند و چندین سال است در انتظار تشرف به سر می‌برند.   وی افزود: متقاضیان پیگیر اعزام‌های خود هستند و ما نیز این موضوع را در دستور کار قرار دادیم.   معاون سازمان حج و زیارت در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما برای برقراری عمره چیست؟ تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش رو امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این موضوع باشیم و بتوانیم نسبت به راه اندازی مجدد اعزام‌های عمره مفرده اقدام کنیم.     انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: اعزام های عمره عمره مفرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر

ایمان شمسایی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار داشت: ۴۳ هزار نفر برای اعزام به عمره مفرده ثبت‌نام کرده بودند؛ متاسفانه، چون شرایط مهیا نشد وجوه عودت شد، اما از سوم اردیبهشت ۵ هزار ۶۰۰ نفر به ترتیب اولویت طبق مذاکرات اعزام خواهند شد و این مسیر در حال انجام است.  

اولین پروازحج تمتع ۲۴ اردیبهشت انجام می‌شود

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۴ اردیبهشت اولین پرواز حج تمتع انجام خواهد شد، ابراز داشت: ۸۷ هزار زائر و عوامل زیارتی خواهیم داشت، اوج عملیات در ماه ذی‌الحجه خواهد بود.

شمسایی با اشاره به تمهیدات خاص از مبدا تا مقصد اظهار داشت: ۳۸۰ هزار نفر از پزشکان و کادر درمان در مکه و مدینه داخل هتل‌ها به ارائه خدمات پرداخته و مستقر هستند. از سوی دیگر درمانگاه در مکه و مدینه آماده خدمت بوده و حتی امکان اعزام به بیمارستان‌های صعودی را هم خواهیم داشت؛ حجاج دو بیمه هم در عربستان و هم ایران برای امورات خواهند داشت.

آغاز عمره دانشجویی در هفته جاری

این مقام مسئول درباره آغاز اعزام‌های عمره دانشجویی ادامه داد: این هفته دانشجویان متقاضی به عمره مفرده (دانشجویی) اعزام خواهند داشت.

دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر

وی درباره اعزام مجدد متقاضیان برای عمره افزود: تلاش داریم از ۱۵ ماه محرم یا ابتدای ماه صفر اعزام عمره را مجدد شاهد باشیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • "عمره مفرده" چه اعمالی دارد؟
  • عمره مفرده چه اعمالی دارد؟
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد