Web Analytics Made Easy - Statcounter

داعی در نشست خبری گفت: تاکنون ۸ هزار و ۶۳۰ نفر در خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده اند و براساس آخرین ارزیابی انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، خراسان جنوبی در رتبه دوم طرح قرار دارد.

او گفت: مجموع افراد ثبت نام شده ۷۳ هزار و ۹۸۷ نفر، افراد در انتظار تأیید استعلام ۷ هزار و ۹۰۳ نفر و افراد رد درخواست شده ۳۳ هزار و ۴۷۰ نفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داعی گفت: مراحل مختلف ساخت از فوندانسیون، سفت کاری و نازک کاری در حال انجام است و در برخی واحد‌ها تمام مراحل به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۲۸ شهر خراسان جنوبی طرح جامع مصوب دارند و بازنگری ۵ طرح در حال انجام است؛ همچنین ۲۵ شهر طرح تفصیلی دارند و ۳ شهر در حال بازنگری طرح تفصیلی هستند.

پیش بینی دوبانده سازی ۱۰۰ کیلومتر راه در خراسان جنوبی

داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۱۸۷ کیلومتر از راه‌های استان در دو سال گذشته دوبانده شده اند که ۲ هزار میلیارد تومان برای آن اعتبار هزینه شده است.

او گفت: ۵۸۰ کیلومتر نیز باند دوم در حال اجرا داریم و حجم قرارداد‌ها ۲ برابر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید

بیش از ۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در مرحله اجرا

داعی گفت: با در نظر گرفتن ۷۴۶ میلیارد تومان اعتبار برای دوبانده سازی راه‌های استان در بودجه ۱۴۰۱ و استفاده از سایر منابع مانند کمیسیون ماده ۲۳، ماده ۵۶ و تهاتر‌های بانکی و مالیاتی، پیش بینی کرده ایم تا ۱۰۰ کیلومتر باند دوم در استان امسال اجرا شود.

در انتظار تشکیل کنسرسیوم بانکی هستیم

داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: راه آهن بیرجند – یونسی به طول ۲۷۱ کیلومتر در حال کار است و ۵۸ کیلومتر از یونسی به قاین زیرسازی شده است؛ همچنین در قسمت بیرجند به قاین نیز ۳۲ کیلومتر آن پیمانکار داشته و زیرسازی می‌شود.

او گفت: کنسرسیوم ریلی متشکل از ۶ شرکت تشکیل شده و ۵ بانک نیز باید کنسرسیوم بانکی را تشکیل دهند تا ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده از سوی صندوق توسعه ملی به بانک‌ها پرداخت و پس از کار پیمانکاران، به آن‌ها پرداخت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی راه آهن راه و شهرسازی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد