Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله مجاهد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا به از کار افتادن شیر فشارشکن خیابان ابن بابویه اشاره کرد و افزود: عملیات اصلاح و بازسازی شبکه و نصب یک دستگاه شیرخط ۴۰۰ میلی متری، با هدف ارتقای توان اعمال مدیریت شبکه به ویژه در زمان های اضطراری، تنظیم فشار شبکه و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی، بر روی خط انتقال ۴۰۰ میلی متری اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتقای کمی و کیفی آب به ویژه در روزهای گرم سال و خدمات رسانی شایسته تر به مشترکان را از مهم ترین اهداف اجرای این عملیات برشمرد و ادامه داد: در این عملیات اصلاح و بازسازی شبکه همچنین به صورت همزمان یک دستگاه شیر آتش نشانی ایستاده (پیلاری) و یک دستگاه شیر خط ۱۰۰ میلی متری نصب شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجاهد خاطرنشان کرد: این عملیات بازسازی شبکه با برنامه ریزی و اجرای دقیق و همچنین زون بندی مناسب در زمان اجرا، با کمترین زمان قطعی و افت فشار آب و در کمتر ین زمان ممکن به پایان رسید.

 ناحیه ۴ (شهرری) آبفای منطقه ۶ تهران، کل محدوده شهرداری منطقه ۲۰ و بخشی از منطقه ۱۵ تهران با جمعیت ثابت شهری و روستایی به تعداد ۵۵۸ هزار و ۶۸۴ نفر را زیر پوشش دارد و به دلیل خدمت رسانی به زائران  بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، در واقع یک شهر  با جمعیت یک میلیون نفری را زیر پوشش خدمات دهی قرار داده است.

برچسب‌ها شهرستان ری آب و فاضلاب خشکسالی آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری آب و فاضلاب خشکسالی شهرستان ری آب و فاضلاب خشکسالی آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی

دریافت 499 MB کد خبر 6088488

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا