Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کار دولت پیشبرد امور لبنان اعلام کرد که طی ۵ ماه گذشته حزب الله بود که سوخت ما را تامین می‌‌کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،«مصطفی بیرم» وزیر کار دولت پیشبرد امور لبنان  سه‌شنبه طی نشستی با اصحاب رسانه‌های فعال  گزارشی از فعالیت وزارتخانه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش الجدید، بیرام  تاکید کرد که هر پروژه‌ای که انجام شده، با تکیه بر اشتیاق کارکنان و افراد معتقد به مکانیزم کاری  این وزارت‌خانه دنبال شده است.

وی در ادامه افزود: برای تأمین سوخت مازوت برای وزارت کار لبنان، بر حزب الله تکیه کرده و حکومت لبنان طی پنج ماه گذشته، حتی یک لیتر سوخت هم برای این وزارت‌خانه تأمین نکرد.

وی تاکید کرد: امروز از وضعیت سخت لجستیکی رنج می‌بریم که حتی در دوران جنگ داخلی  هم شاهد آن نبودیم.

بیرام در ادامه افزود: گرایش سیاسی من مشخص است ؛اما شعارم خدمت به شهروندان لبنانی بدون توجه به گرایش‌های آن‌ها است.

مقام نظامی لبنان: مقاومت کارت قدرت ما در مذاکرات ترسیم مرزهاستکارشناس صهیونیست: قدرت حزب‌الله اسرائیل را وادار به عقب‌نشینی از لبنان کرد

بیرم درباره مذکرات مرزبندی دریایی نیز اعلام کرد که در این زمینه میان رئیس جمهور، نخست وزیر و وزیر دفاع اتفاق‌نظر وجود دارد و در قبال هرگونه نفوذ در منطقه مورد مناقشه، سکوت نخواهیم کرد. به اسرائیل اجازه نخواهیم داد که واقعیتهایی را در مذاکرات تحمیل کند.

حزب الله لبنان اخیرا برای کمک به حل بحران اقتصادی لبنان واردات سوخت از ایران را آغاز کرد که به عقیده تحلیلگران این اقدام ضمن تقویت جایگاه حزب الله در سطح داخلی و منطقه‌ای، دستاوردهای اقتصادی و سیاسی برای ملت لبنان داشته و معادله بازدارندگی در برابر رژیم اسرائیل را بار دیگر تثبیت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان لبنان حزب الله لبنان لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند

رسانه‌های تل آویو از میزان خسارت و تلفات این حمله موشکی حزب الله گزارشی ارائه نکردند.

ساعاتی پیش حزب‌الله با موشک چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است