Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه آمده است: شهرستان هزار و صد شهید فسا در سال‌ها و ماه‌های گذشته شاهد رخداد‌هایی بسیار مذموم و موهن در فضای مجازی نظیر انتشار مطالب سراسر کذب همراه با تهمت و توهین‌های مکرر بواسطه صفحه‌ای بی هویت در شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است، که در صدد تخریب جایگاه نیرو‌های انقلابی، ارزشی، مردم دار، حامی محرومین و مستضعفین و فعالین فرهنگی شهرستان فسا بویژه تعدادی از روحانیون فاضل، فعال و خدمتگزار مردم و انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می‌افزاید: این شهرستان در طول بیش از چهل سالی که از انقلاب مقدس اسلامی می‌گذرد همواره شاهد اختلاف نظر‌ها و سلایق سیاسی متعدد بوده است. اما در هیچ برهه‌ای از تاریخ سطح وقاحت در تهمت ها، توهین‌ها و هتک حرمت‌ها به این حد نرسیده بود که بسیاری از معتمدین شهر را ابن ملجم بخوانند و به اهل بیت ایشان توهین کنند.

در این بیانیه آمده است: کینه‌های انتخاباتی و جسارت‌های پر تکرار برخی از مسئولین از تریبون‌های رسمی منجر به ابتذال غیر قابل تصور این صفحه شده است، تا جایی که بصورت برنامه ریزی شده در حال هتاکی به نیرو‌های ارزشی شهرستان است و در مواجهه با مسئولین و خدمتگزاران انقلابی نیز کوتاهی نکرده و شاخص‌ترین توهین‌ها و تهمت‌ها را متوجه مسئولین محترمی از قبیل نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر فسا، شهردار فسا و همچنین ریاست آموزش و پرورش شهرستان فسا قرار داده است.

در بیانیه هیات‌های مذهبی و مراکز فرهنگی اسلامی شهرستان فسا تصریح شده است: جای بسی تاسف و تاثر است که با تکرار دوباره و چندباره لجن پراکنی‌های این صفحه معلوم الحال که به تشبیه دقیق، به روش کانال خبری ضد انقلاب آمدنیوز فعالیت می‌کند، هیچ اقدام شایسته و موثری از سوی مسئولین این امر در بین مردم متدین و فهیم شهرستان دیده نشده است.

این بیانیه می‌افزاید: جوانان، مسئولان و اعضای هیات‌های مذهبی و مراکز فرهنگی اسلامی شهرستان فسا اقدام این صفحه هتاک را محکوم کرده و از مسئولین تامین امنیت شهرستان تقاضای اقداماتی عاجل در برخورد با گردانندگان این صفحه هتاک را دارند و خواهان ارائه گزارشی از اقدامات انجام پذیرفته در این زمینه هستند.

در این بیانیه آمده است: بی توجهی به احساسات جامعه ارزشی و انقلابی شهرستان مانع از ادای تکلیف شرعی و انقلابی نخواهد شد.

افزون بر یکسال گذشته، یک صفحه اینستاگرامی اتهام زنی‌هایی را به مدیران انقلابی و چهره‌های شناخته شده شهرستان فسا داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان فسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد

قباد میمنت آبادی در گفتگو با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب در خصوص وقایع اخیر و حمایت دانشجویان استان کردستان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویان دانشگاه‌های کشورهای اروپایی و آمریکا اظهار داشت: همانطور که مشاهده می کنیم جنبش روشنگری در سراسر جهان و به ویژه در دانشگاه‌هاي آمریکا شکل گرفته و ندای حق طلبی قابل سرکوب کردن و قابل انکار نیست و هر جا استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار منافع خودشان را در معرض خطر ببینند قطعا سیاست های دوگانه اعمال می کنند که ما امروز هم شاهد این سیاست‌های دوگانگی رفتار هستیم کما اینکه جنبش دانشجویی را به عنوان ندای آزادی سر می داد سرکوب می کند و هم در کنار این سرکوب و انکار حقیقت و واقعیت و حرکت سبوعانه وحشیانه رژیم منحوس و اشغالگر اسرائیل و رژیم صهیونیستی در کشتار مسلمانان غزه و فلسطین حمایت می کند.

وی تاکید کرد: اگر این پیام به نقاط مختلف جهان ارسال شود قطعا بعد از جنبش و حرکت طوفان الاقصی وقتی این حرکت اتفاق افتاد آمریکا دیگر نمی تواند خوی استکبارگری خود را تسری دهد و در مقابل جنبشی که در درون خودش و بر علیه خودش شکل گرفته محکوم به شکست خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در مورد برخورد و ندای مردم و آزادیخواهان جهان در مقابل جنبش دانشگاهی و دانشجویی و قشر تحصیلکرده دانشگاهی در این برهه زمانی چه وظیفه و رسالتی بر عهده آنان است، بیان کرد: امروز همه دانشگاه‌هاي دنیا در حمایت از دانشگاههایی که اعتراض و جنبش داشتند و حتی این پیام به دانشگاههای کشورمان و در استان کردستان و دانشگاه‌هاي آزاد اسلامی مخابره شد و قطعا برای رفع یک ظلم در نظام جهانی شاید یک دست صدا نداشته باشد بلکه این مهم نیاز به همراهی و هم افزایی دارد.

میمنت آبادی افزود: توصیه دین اسلام و قرآن کریم این است که اگر ظالم بخواهد منکوب شود و ندای حق طلبی و مظلومیت مظلومان جهان به گوش جهانیان برسد نیاز به این هم افزایی دارد و طبیعتا تمام  آزادیخواهان و قشر روشنفکر و دانشجویان دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاه‌ها هم باید القای پیام کنند و برای مردمی که تنها مسیر اخذ واقعیت از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی است این پیام آزادی خواهی و جنبش عدالت خواهی را دریافت کنند با همراهی شان انشالله آنچه که حق در نظام جهانی است  و عدالت در نظام جهانی است محقق خواهد شد .

وی در پایان گفت: همراهی و هم افزایی روشنفکران و آزادیخواهان جهان می تواند در مقابل خوی نظام استکبار جهانی پیام ایستادگی را به همه جهان مخابره کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی