Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در جدیدترین قسمت از فرنچایز خانواده آدامز (The Addams Family) جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز (Wednesday Addams) دانش‌آموز ۱۶ ساله در آکادمی نورمور ظاهر شده است. او از توانایی‌های روحی و روانی خود برای حل یک پرونده قتل‌های زنجیره‌ای استفاده می‌کند. 

تیم برتون، کارگردان ادوارد دست‌قیچی، سوئینی تاد، اسلیپی هالو، عروس مرده، فرانکن‌وینی، آلیس در سرزمین عجایب و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، کارگردان و تولیدکننده اجرایی این سریال جدید نتفلیکس با نام برازنده ونزدی یا چهارشنبه (Wednesday) است که امسال از این شبکه پخش خواهد شد. 

کاترین زتا جونز و لوئیس گازمن در نقش مورتیشیا و گومز آدامز، ایزاک اوردونز در نقش پاگزلی آدامز، ویکتور دوروبانتو در نقش چیز (Thing) و جورج بورسیا در نقش لورچ بازی می‌کنند. هنوز خبری از  پسرعمو ایت (Cousin Itt) نیست... اما چه کسی می‌داند چه موجودات ترسناک دیگری ممکن است در این سریال کمدی ترسناک ظاهر شوند.

این سریال توسط تهیه‌کنندگان اجرایی ال گوگ و مایلز میلار هدایت می‌شود. همچنین گیل برمن و اندرو میتمن، تهیه‌کنندگان «خانواده آدامز»، به‌همراه استیو استارک، کوین میسروکی، کایلا آلپرت، تهیه‌کننده «خانواده آدامز ۲» و جاناتان گلیکمن، تهیه‌کننده «خانواده آدامز ۲» به تهیه‌کنندگی اجرایی بازمی‌گردند.

گانجا مونتیرو و جیمز مارشال به همراه برتون  کارگردانی این مجموعه هشت قسمتی را به عهده دارند.

جنا اورتگا اخیرا در آخرین فیلم فرانچایز جیغ «Scream» و احتمالا یک ملکه جدید وحشت در سینما در حال بالیدن است. او همچنین در فیلم (The Fallout) محصول اچ‌بی‌او مکس، فیلمی با مضمون تیراندازی در مدرسه نقش‌آفرینی کرده و همین‌طور در فیلم (American Carnage) ایفای نقش کرده است که در ماه جولای اکران می‌شود. 

در توضیح تیزر این سریال که اخیرا منتشر شده آمده است: «ونزدی یک راز غریب و ماوراء‌الطبیعه است که اکنون سال‌های تحصیل در آکادمی نورمور (Nevermore) را می‌گذراند. او تلاش می‌کند بر توانایی‌های روانی در حال ظهور خود مسلط شود، یک سلسله قتل هولناک که شهر را به وحشت انداخته، خنثی کند، پرده از راز قتلی بردارد که ۲۵ سال پدر و مادرش را درگیر خود کرده بود و همین‌طور روابط پیچیده‌ و جدیدش در آکادمی را مدیریت کند.» 

اولین تیزر از سریال چهارشنبه را در ادامه ببینید: 

منبع: ترجمه از ایندی‌وایر با تلخیص. 

کد خبر 681735 برچسب‌ها سینمای جهان نتفليكس سریال - سریال خارجی فیلم و سریال خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان نتفليكس سریال سریال خارجی فیلم و سریال خارجی خانواده آدامز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، سالرنیتانا با شکست ۳-۰ در بازی جمعه‌شب مقابل فروزینونه، شانس‌هایش برای بقا در سری A را از دست داد و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

ماتیاس سوله در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی، مارکو برشیانینی در دقیقه ۲۵ و نادیر زورته‌آ در دقیقه ۸۵ گل‌های میزبان را به ثمر رساندند و سقوط مهمان را قطعی کردند.

این پیروزی همچنین یک گام بزرگ و مهم برای فروزینونه محسوب می‌شود، چراکه آنها با کسب سه امتیاز جمعه‌شب، در رده هفدهم ۳۱ امتیازی شد، اگرچه خطر سقوط همچنان آنها را تهدید می‌کند اما شاگردان اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو شانس زیادی برای بقا در سری A دارند.

سالرنیتانا اما با شکست امشب بدون هیچ شانسی برای بقا در رده بیستم جدول قرار گرفته‌اند. آنها در ۳۴ بازی ۲۳ شکست و ۹ تساوی ثبت کردند و فقط دو بازی را برده‌اند.

دیگر خبرها

  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا