Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: اعضای کمیسیون عالی سوانح راه آهن با حضور در محل سانحه خروج قطار مسافربری، در حال بررسی علت دقیق سانحه هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این اطلاعیه آمده است: قطار مسافربری مشهد-یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی، در بلاک عباس آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه آهن شرق از خط خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبر‌هایی درباره تعداد مصدومین یا فوتی‌ها منتشر شده است که روابط عمومی راه آهن، پس از بررسی‌های لازم و دریافت اطلاعات دقیق، آمار صحیح را در خبر‌های بعدی اعلام خواهد کرد.
اطلاعیه شماره 3 روابط عمومی راه آهن:
حضور قطار مسافری فوق العاده برای انتقال مسافران به طبس
روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: قطار مسافری فوق العاده برای انتقال مسافران سانحه خروج قطار مسافری طبس _ یزد در محل اعزام شده است.
در این اطلاعیه آمده است، قطار مسافری فوق العاده با حضور در محل سانحه و سوار کردن مسافران، در حال مراجعت به ایستگاه راه آهن طبس است و پس از آن مسافران با اتوبوس به یزد منتقل خواهند شد.
آمادگی رجا برای انتقال مسافران قطار حادثه دیده
شرکت حمل و نقل ریلی رجا هم با ابراز تأسف از حادثه خروج از خط قطار مسافری شرکت‌ ریل سیر کوثر، آمادگی خود را برای جابه‌جایی مسافران با هماهنگی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.
معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این مطلب افزود: شرکت رجا به منظور امداد رسانی و جابه‌جایی مسافران حادثه دیده، با هماهنگی راه‌آهن قطار طبس خود را به محل حادثه اعزام کرده تا مسافران را به ایستگاه طبس منتقل کند.
علیرضا علی‌سلیمانی ضمن آرزوی سلامتی برای مسافران قطار یاد شده افزود: هم‌اکنون قطار طبس شرکت رجا در نزدیکی محل حادثه بوده و این شرکت آماده همکاری با راه‌آهن در خصوص امدادرسانی به مسافران قطار حادثه دیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعضای کمیسیون عمومی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش جماران؛ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه  کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان