Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همهشهری آنلاین و به نقل از رویترز، ژائیر بولسونارو، رییس جمهوری برزیل درست دو روز پیش از دیدارش با بایدن، رییس‌جمهوری آمریکا نسبت به پیروزی او در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست‌جمهوری ابراز تردید کرده است. دو رییس‌جمهوری قرار است در جریان اجلاس سران قاره آمریکا که در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود، همدیگر را برای نخستین بار ملاقات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بولسونارو که همواره دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری پیشین را تحسین می‌کند و خودش هم به ترامپ برزیل معروف شده، بار دیگر در مصاحبه یک برنامه تلویزیونی او را ستود و نسبت به  پیروزی بایدن در انتخابات گذشته ابراز تردید کرد.
گفتنی است بولسونارو این رییس‌جمهوری راست‌گرای پوپولیست در سال ۲۰۲۰ با ادعاهای ترامپ در آمریکا نسبت به تقلب در انتخابات همنوا شده بود و از آخرین رهبرهای جهان بود که پیروزی بایدن در انتخابات را به رسمیت شناخت.
بولسونارو خود در آستانه انتخابات ملی کشورش قرار دارد و آنچه که پیداست او نه تنها ترامپ را تحسین، بلکه از روش‌های او نیز پیروی می‌کند. بولسونارو در نظرسنجی‌های انتخاباتی از رقیب چپ‌گرای خود، لولا دا سیلوا، رییس‌جمهوری پیشین برزیل عقب‌تر است. انتخابات ریاست جمهوری برزیل در ماه اکتبر برگزار می‌شود و بولسونارو از حالا  سلامت و مشروعیت سیستم انتخاباتی برزیل را زیر سوال برده است.
بنابه بیانیه کاخ سفید دو رییس‌جمهور در جریان اجلاس روز پنجشنبه برای نخستین‌بار با یکدیگر ملاقات می‌کنند تا درخصوص مسائل امنیت‌غذایی، همه‌گیری و تغییرات آب و هوایی با یکدیگر گفت‌وگو کنند.
بولسونارو در مصاحبه تلویزیونی خود گفته است، اعتقاد ندارد که بایدن هر چیز ممکنی را به او  به‌خاطره کاهش جنگل‌زدایی آمازون که در دوارن ریاست‌جمهوری او بسیار افزایش یافته، تحمیل کند.

کد خبر 681831 برچسب‌ها برزیل - لولا داسیلوا برزیل ایالات متحده آمریکا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برزیل لولا داسیلوا برزیل ایالات متحده آمریکا رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند