Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: مسئولیت تخریب مابقی ساختمان متروپل، به گونه‌ای که موارد ایمنی برای ساختمان‌های مجاور رعایت شود، زیر نظر قرارگاه درحال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز مورخ ۱۸ خرداد، سردار اسدالله حاجی زمانی؛ معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در آیین توزیع ۳۱۰۰۰ بسته معیشتی ویژه نیازمندان در جمع خبرنگاران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار کار‌های سازندگی و زیرساختی در کشور، در راستای مسئولیت اجتماعی، بحث‌های محرومیت زدایی را نیز دنبال می‌کند که در همین راستا دستورالعملی داریم که براساس آن در شعاع ۷۰ کیلومتری پروژه ها، کار‌های عمرانی و آبادانی توسط کارگاه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توزیع ۳۱۰۰۰ بسته معیشتی
وی ادامه داد: در همین راستا وظیفه ما بخش‌های مختلف سازندگی از جمله ساخت مدرسه و راه‌های روستایی و سایر کار‌های عمرانی مربوط به روستا‌ها در شعاع ۷۰ کیلومتری پروژه را شامل می‌شود و در دستور کار داریم و در تهیه جهیزیه نیز مشارکت داشته ایم. امروز توفیق داشتیم تا در راستای وظیفه خود، ۳۱ هزار بسته معیشتی را توزیع کنیم که هر کدام به ارزش یک میلیون تومان است که به محرومین کلیه استان‌های کشور توزیع خواهیم کرد.
آواربرداری متروپل به پایان رسیده است
سردار حاجی زمانی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا در بحث کمک به کارگاه‌های قالیبافی در کشور مشارکت داشته است، افزود: در حوادث غیرمترقبه همچون سیل و زلزله نیز قرارگاه خاتم الانبیا ورود پیدا کرده است. در حادثه اخیر متروپل آبادان، قرارگاه بعد از حادثه به سرعت وارد عمل شد و در بخش‌های مهندسی کار را بر عهده گرفت. در حال حاضر نیز آواربرداری متروپل به پایان رسیده است و مسئولیت تخریب مابقی ساختمان، به گونه‌ای که موارد ایمنی برای ساختمان‌های مجاور رعایت شود، زیر نظر قرارگاه درحال پیگیری است. محرومین و نیازمندانی که در سراسر کشور هستند، توسط سپاه‌های استان شناسایی می‌شوند و اقلام معیشتی از طریق قرارگاه سازندگی خاتم انبیا و با کمک سپاه‌های استانی به دست محرومین خواهد رسید.
۱۲ میلیون لیتر به ظرفیت بنزین روزانه کشور افزوده می‌شود
وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: پتروپالایشگاه مهر خلیج فارس در کنار پالایشگاه ستاره خلیج فارس در حال احداث است که تولید روزانه بنزین افزایش پیدا خواهد کرد و ۱۲ میلیون لیتر در روز به ظرفیت بنزین کشور اضافه خواهد شد. در همین راستا تلاش می‌کنیم که ظرف مدت کوتاهی، این پروژه نیز به بهره برداری برسد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در ادامه مراسم نیز محمد نعیمی؛ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مطرح کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه غرب بر کشور ما و شکل گیری مشکلات اقتصادی و گسترش کرونا، لازم شد تا به نیازمندان کمک بیشتری شود.
وی در پایان افزود: با توجه به اقتضای شریعت و عقل، باید همگی در کمک به محرومین همراهی کنند. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نیز به عنوان سرآمد همه مجموعه‌های کمک کننده به این عرصه ورود پیدا کرد و در ۳ سال اخیر، ده‌ها هزار کمک به نیازمندان تحویل داده شد و همکاران ما در قرارگاه با کمال افتخار کار بسته بندی اقلام را انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا متروپل بسته معیشتی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است و این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به‌ویژه مردم خرم‌آباد است.

ابوطالب شفقت روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و راهبردی لرستان است، افزود: این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت و طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ و خم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

شفقت افزود: برای تامین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده که می‌تواند به ‌مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تاکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد