Web Analytics Made Easy - Statcounter

وام فوری  گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

 آنگونه گه بانک مرکزی در سایت رسمی خود اعلام کرده است، مبلغ وام ودیعه مسکن بین ۴۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ وام اجاره مسکن در تهران به ۱۰۰ میلیون تومان رسید که افزایش ۳۰ میلیون تومانی نسبت به سال گذشته دارد.

مبلغ ابن وام در مراکز استان‌ها ۷۰ میلیون تومان و در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر هم ۴۰ میلیون تومان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ازدواج بانک مرکزی زنان خانه دار کشاورزی مسکن میلیون تومان وام فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول چهارشنبه شب اولین پیشنهاد رسمی ‏خود را به باشگاه فاینورد ارسال کرده و خواهان به خدمت گرفتن آرنه ‏اسلوت، سرمربی این تیم شد. لیورپولی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که ‏بهترین گزینه برای جانشینی یورگن کلوپ این مربی هلندی است. ‏

فاینورد بعد از دریافت پیشنهاد رسمی لیورپول با آن مخالفت کرده و ‏از مدیران باشگاه انگلیسی خواهان مذاکره شد. روزنامه دیلی‌میل ‏امروز فاش کرد که فاینورد در مذاکرات سخت در حال چانه‌زنی است و ‏قصد دارد در ازای واگذاری اسلوت، مبلغ مد نظرش را دریافت کند.

 در این گزارش ادعا شده که لیورپولی‌ها اسلوت را به مبلغ 10 میلیون ‏یورو می‌خواهند ولی فاینورد بر موضع خود پافشاری کرده و حاضر ‏نیست پیشنهادی کمتر از 15 میلیون یورو را قبول کند. ‏

دیلی‌میل می‌گوید فاینورد در آخرین دور مذاکرات به لیورپول اعلام ‏کرده که حاضر است برای دادن اجازه جدایی اسلوت مبلغی حدود 11 ‏میلیون یورو دریافت کند ولی با توجه به اینکه اسلوت می‌خواهد چند ‏نفر از اعضای کادر فنی‌اش را هم به آنفیلد ببرد، فاینورد اعلام کرده که ‏برای صدور اجازه این افراد هم حدود 5 میلیون یورو از لیورپول ‏می‌خواهد. ‏

دیگر خبرها

  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری