Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:54:17 GMT

بهترین روغن زیتون ارگانیک بازار چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۰۴۴۴

بهترین روغن زیتون ارگانیک بازار چه ویژگی‌هایی دارد؟

 انواع روغن زیتون با کیفیت و کارایی گوناگون در بازار موجود است که برای عرضه به مشتریان با کیفیت عالی تهیه می‌شود. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که چه وجه تمایزی بین تولید کنندگان مختلف روغن زیتون با یکدیگر وجود دارد؟ و یا روغن زیتون درجه یک اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟ شما می‌توانید بهترین روغن زیتون ارگانیک را از فروشگاه زیتون 013 تهیه نمایید؛ اما به صورت خلاصه و خیلی سریع ویژگی‌های برتر این محصول را مرور می‌کنیم:

ارگانیک بودن، اصلی‌ترین ویژگی بهترین روغن زیتون
بطری تیره باکیفیت
سطح اسیدیته پایین
مقدار موم پایین
پراکسیداسیون پایین

روغن زیتون ارگانیک چیست؟

روغن زیتون ارگانیک غنی از چربی‌های تک غیراشباع (monounsaturated) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوع از چربی‌ها، چربی‌های خوبی هستند که بدن برای عملکرد درست به آنها نیاز دارد. درصد بالای عمر طولانی و سلامت جسمی در میان کشورهایی که از روغن زیتون ارگانیک در رژیم غذایی‌شان استفاده می‌نمایند، نشانگر خواص بسیار زیاد روغن زیتون است. چربی‌های تک غیراشباع برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است و احتمال بروز حمله و یا سکته قلبی را کاهش می‌دهد. همچنین موجب کاهش کلسترول بد خون (LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL) می‌گردند و به همین دلیل بسیار مفید می‌باشند.

جهت می خواهید تا طرز استفاده روغن زیتون برای لاغری شکم و پهلو را بدانید حتما این مقاله را بخوانید.

اگر به دنبال روغن زیتون اصل و ارگانیک هستید، حتماً دقت کنید که پس از باز کردن درب آن بوی زیتون و تندی آن مشخص باشد و اگر مقداری از آن روی زبان بریزد و خورده شود تا چند ثانیه کمی سوزش بر روی زبان و در گلو احساس می‌شود. تشخیص روغن زیتون اصل و ارگانیک کار دشواری است و شما باید حتماً از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. یکی از ویژگی‌های اصلی روغن ارگانیک این است که باید ۱۰۰% از میوه زیتون به روش مکانیکی مانند پرس و سانتریفیوژ استخراج شود و هیچ نوع ماده شیمیایی نباید در تمامی این مراحل به کار برود.

روغن حاصل باید در بطری ریخته بشه و هیچ مواد افزودنی دیگری به همراه نداشته باشه؛ یعنی فقط روغن زیتون. فروشگاه زیتون 013 عرضه کننده بهترین روغن زیتون ارگانیک است که به شما اطمینان می‌دهد روغنی که خریداری کرده‌اید، کاملاً اصل و ارگانیک است.

ویژگی‌هایی روغن زیتون اصل رودبار زیتون 013

طعم روغن زیتون از اهمیت بالایی برخوردار است. مزه گس، تند، تلخ و فلفلی بودن آن نشانه‌ای از بهترین روغن زیتون ارگانیک است. خاصیت ضدالتهابی در ایجاد طعم تند و تلخ روغن زیتون تأثیر مستقیمی دارد.

عطر و بوی روغن زیتون نشان دهنده کیفیت عالی آن است. شما برای تست و تشخیص حسی می‌توانید یک قاشق از این روغن ارگانیک را در دهان خود ریخته و حواستان باشد که آن را قورت نداده و تنها در محیط دهان بچرخانید. سپس هوای آن را قورت دهید. اگر روغن زیتون بوی ماندگی یا کپک زدگی داشت به هیچ عنوان آن را استفاده نکنید. بعد از انجام آزمایش، اگر بوی سبزیجات تازه را احساس کردید، خبر خوب این است که روغن زیتون خریداری شده ارگانیک و مرغوب است. متأسفانه در برخی موارد، تولیدکنندگان روغن زیتون غیراستاندارد از اسانس‌های مخصوص در تهیه آن استفاده می‌کنند که بهتر است از سایت‌های اینترنتی یا فروشگاه‌های معتبر روغن زیتون تهیه نمایید.
بسته بندی مناسب و ذکر مشخصات روی بطری نشان دهنده اعتبار روغن زیتون است. به هنگام خرید بطری‌های شیشه‌ای به رنگ زرد کهربایی با اطلاعاتی از قبیل نام برند تجاری، آدرس، تلفن و ... توجه کنید.

روغن زیتون ارگانیک از کجا بخریم؟

روغن زیتون اصل یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین روغن‌های گیاهی است و همه افراد به طعم خوب غذایی که با روغن زیتون درست شده باشد، اهمیت زیادی می‌دهند. کیفیت روغن استفاده شده در غذا نیز برای آن‌ها مهم است.

در بازار برای هر کالایی افراد سودجو وجود دارند و جنس‌های تقلبی را به جای اصل به افرادی که شناخت کافی ندارند، می‌فروشند. در پاسخ به سؤال از کجا بهترین روغن زیتون ارگانیک بخریم باید گفت که مغازه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایت‌های اینترنتی معتبر، بهترین مکان‌ها برای خرید روغن زیتون اصل خوراکی محسوب می‌گردند. در بازارهای سنتی گاهی اوقات ممکن است روغن زیتون در بسته ‌بندی‌های متفاوت بدون در نظر گرفتن استانداردهای تولید را به شما بفروشند. در حالی که روغن زیتون اصل و ارگانیک دارای مشخصات منحصر به فردی بوده که آشنایی با آن‌ها بسیار ضروری است.

در گذشته کسی به دنبال جستجوی برند خاص و یا بررسی اصل و تقلبی بودن کالاها نبود. تقریباً همه به شکل شانسی بطری روغن را در قفسه فروشگاه یا مغازه انتخاب می‌نمودند؛ اما با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن تمام اطلاعات مربوط به هر کالایی در اینترنت، همه افراد دقت می‌کنند تا از برندهای معتبر بهترین روغن زیتون ارگانیک خود را خریداری کنند و ابتدا از اصل بودن آن مطمئن شوند و سپس خرید کنند.

جمع بندی

بهترین روغن زیتون ارگانیک و اصل دارای خواص زیادی برای بدن و پوست بوده که همه افراد باید از آن بهره‌مند شوند. به طور کلی اگر بخواهیم به دنبال بهترین روغن زیتون ارگانیک باشیم، همانطور که در بالا اشاره شد، باید گفت که تشخیص آن کار سختی است! اما قسمت آسان این است که شما می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی معتبر را انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید. یکی از نکات مهمی که می‌تواند نظر شما را در این زمینه جلب کند، رضایت مشتریان از خرید خود می‌باشند. اگر به سایت ما سر بزنید مشاهده خواهید کرد که افراد زیادی با اعلام رضایتمندی‌شان از خرید خود خوشحال بوده و می‌توانید شما هم نسبت به این رضایت‌ها محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

برای خرید روغن زیتون اصل فرابکر رودبار به فروشگاه آنلاین زیتون 013 مراجعه کنید: https://olive013.ir/

منبع: فارس

کلیدواژه: روغن ارگانیک کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود

چری از آغاز پیش فروش مدل Exeed Exlantix ET با قیمت ۲۷ هزار دلار از ۱۵ آوریل خبر داد. - اخبار بازار -

  به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرچمدار  اکسید اکسلانتیکس ET با عنوان Sterra ET در بازار چین شناخته می شود و بر روی پلت‌فرم برقی E0X چری ساخته شده و در دو نسخه تمام الکتریکی و خودروی الکتریکی با برد وسیع (EREV) ارائه می شود.

شاید بتوان مهمترین ویژگی های ظاهری این‌خودرو را جلوپنجره ای بسته،  نوار LED در قسمت جلویی، دستگیره های پاپ اوت و چراغ های جلو و عقب نواری عنوان کرد.

کابین  اکسید اکسلانتیکس ET کاملا یک خودروی الکتریکی را القا می کند که در نگاه نخست یک صفحه نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی به چشم می خورد و دارای حالت های کودک، حیوانات خانگی و کارائوکه یاخواندن خودکار است. تولیدکنندگان این خودرو تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا تمام ویژگی های کابین حس لوکس و راحت بودن را برای سرنشین ایجاد کند. صندلی های گرانش صفر با عملکرد ماساژ، گرمایش و تهویه گواه این موضوع است.
 
خودرو Exlantix ET مجهز به موتورهای الکتریکی دوگانه جلو و عقب است که حداکثر توان خروجی 183 کیلووات را برای موتور جلو و 230 کیلووات را برای موتور عقب فراهم می کند. باید اضافه کرد که شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را می تواند در 5.46 ثانیه طی کند. این خودرو از باتری جدید CATL LFP 2.0 Shenxing استفاده کرده و  طی آزمایش سرمای شدید در دمای منفی درجه‌‌ی سانتی‌گراد، شارژ باتری خودرو از 20 به 80 درصد تنها 24 دقیقه طول کشید. در شرایط عادی در دمای 25 درجه‌ی سانتی‌گراد، خودرو می‌تواند با 10 دقیقه شارژ 400 کیلومتر مسافت را طی کند.
ایمنی و قابلیت های پیشرفته کمک رانندگی خودرو Exlantix ET نیز قابل توجه است. این شاسی بلند سایز متوسط تا بزرگ مجهز به 30 سنسور و دو تراشه Orin-X از NVIDIA است که کمک رانندگی را برای سناریوهای شهری و بزرگراهی ارائه می دهد. این وسیله نقلیه از ویژگی هایی مانند کمک کروز سرعت بالا، کمک کروز شهری و عملکرد کمک پارک پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش