Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد برارزاده از وجود احتمالی ۱۰ الی ۱۲ هزار انشعاب غیر مجاز در مازندران خبر داد و گفت: شناسایی و قطع این گونه انشعابات مستلزم هزینه‌های سنگین است، اما به دلیل حفظ حقوق بیت المال و مشترکین و نیز مقابله با تنش آبی به خصوص در ایام پیک مصرف، پیمانکاران مجاز برای این منظور به کار گرفته شده اند.

۸ هزار و ۸۰۰ انشعاب غیر مجاز در شهر‌ها و روستا‌های مازندران در سه سال گذشته شناسایی و ساماندهی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته برارزاده با توجه به هزینه‌های سنگین تولید و توزیع آب آشامیدنی، استفاده غیر مجاز از آب شرب تضییع حقوق شرکت و سایر مشترکین بوده که از نظر شرعی و قانونی غیر قابل پذیرش است.

او به تصویب قانون استفاده کنندگان غیر مجاز در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: آئین نامه اجرایی این قانون هم در سال ۹۷ ابلاغ شد در همین راستا نظام نامه انشعابات غیر مجاز در شرکت آب و فاضلاب مازندران به تصویب رسید تا از ظرفیت موجود برای مقابله با خسارات هنگفت اینگونه انشعابات استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق بیت المال آب و فاضلاب مازندران خشکسالی در ایران غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران و دامپزشکی پردیس طی یک برنامه‌ریزی مدون و با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه یک واحد غیر مجاز و زیرزمینی تولید مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور را در شهرستان پردیس شناسایی کردند.

قابل ذکر است در این عملیات که با اخذ حکم قضایی و با همکاری پلیس امنیت انجام گرفت بیش از ۳۰ تن انواع مکمل و افزودنی‌های غیر مجاز که در مکانی مجهول و با مواد اولیه فاقد هویت تولید می‌شد کشف و مکان مورد نظر پلمب شد.

دامداران و مرغداران گرامی جهت تامین نیازهای افزودنی و مکمل‌های دامی می بایست مواد مورد نیاز خود از واحدهای تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری و جهت احراز اصالت محصول می‌توانند از قسمت رهگیری مجوز از سامانه صدور پروانه‌های دامپزشکی به آدرس((cert.ivo.ir)) استفاده کنند.

کد خبر 6093227

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی