Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار خراسان جنوبی، خواستار حضور در محل حادثه قطار مسافری در طبس و ارسال سریع امکانات لازم برای رسیدگی به حادثه دیدگان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد وحیدی صبح چهارشنبه در تماس تلفنی با جواد قناعت ضمن گرفتن آخرین گزارش‌ها از حادثه واژگونی قطار مسافری در طبس، از استاندار خواست به سرعت خود را به محل حادثه برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از زمان وقوع این حادثه در تماس با رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس اورژانس، مدیرعامل راه آهن و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت این حادثه را جویا شد.

بر اساس دستور وزیر کشور، یک بالگرد امداد رسان هم به محل حادثه اعزام شده است تا مصدومان هرچه سریع‌تر به مراکز درمانی منتقل شوند.

هم اکنون استاندار خراسان جنوبی در محل حادثه حضور دارد و وحیدی نیز برای تسریع در روند رسیدگی به این حادثه، در حال سفر به منطقه است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر کشور حادثه واژگونی قطار محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الله مددخانی شامگاه یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در حادثه برخورد قطار با گله گوسفند در حوالی آبیک ۵۷ راس گوسفند تلف و ۲ چوپان مصدوم شدند.

فرماندار شهرستان آبیک با ناگوار خواندن این حادثه تصریج کرد: در این حادثه علاوه بر ۵۷ گوسفند، ۲ چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند که مراحل درمانی را سپری می کنند.

مددخانی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برای تردد در این منطقه پل زیر گذر احداث شده است، اما چوپانان گله را از روی ریل عبور داده که منجر به وقوع چنین اتفاق تلخی شده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی