Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد صالح جوکار روز چهارشنبه در نشست شورای شهر یزد با اشاره به حادثه واژگونی قطار مشهد به یزد و تسلیت به خانواده های جانباختگان این حادثه افزود: باید دلایل بروز حادثه بررسی و پیگیری شود که چرا این اتفاق افتاده و از وقوع مجدد این حوادث جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: بحث امدادرسانی در این رابطه در حال انجام است و برای انتقال مجروحان حادثه هم تیم‌های امدادی زمینی و هوایی از شهرهای مشهد، طبس و یزد به محل اعزام شده‌اند تا سریع‌ترین خدمات ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطار مسافربری طبس - یزد ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) بعلت برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از ریل خارج شد؛ این حادثه تاکنون ۱۷ فوتی و ۵۰ مصدوم داشته است.

 این قطار ۳۴۸ مسافر داشت .

مرکز شهرستان طبس در ۳۷۰ کیلومتری شمال شرقی شهر یزد واقع است.

برچسب‌ها یزد طبس جوکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد طبس جوکار یزد طبس جوکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک