Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در آیین معارفه «رضا خانی» به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان اظهار کرد: حمایت مردم مهم‌ترین سرمایه مدیران محسوب می‌شود و دولت آیت‌الله رئیسی، دولتی مردمی و همراه با مردم است.

وی بیان کرد: استاندار سمنان به مردم اعلام کرده که تلاش می‌شود تا در انتصابات از حداکثر منابع انسانی داخل استان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: استفاده از نیروهای توانمند داخلی اولویت استاندار در انتصابات است و توزیع عادلانه در استان از دیگر اولویت‌ها در انتصابات محسوب می‌شود.

ریواده اضافه کرد: تلاش شده است تا بازسازی سطوح مدیریت استان سمنان به‌صورت عالمانه، آگاهانه و انقلابی به انجام رسد.‌

وی با بیان اینکه استاندار سمنان پای مردم ایستاده و هیچ‌گاه به طول خدمت نمی‌اندیشد، گفت: وظیفه همه ماست که با اتحاد و همدلی مقابل بدخواهان داخلی و خارجی نظام بایستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: نظام اسلامی در کشور ما بر پایه احکام اسلامی و حاکمیت مردم شکل گرفته است و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار و تلاش هستیم.

ریواده گفت: از همدلی، هم‌افزایی و همراهی ارکان تصمیم‌گیر در شهرستان آرادان با محوریت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریفی‌نیا سپاسگزاریم و بی‌تردید در فضای همدلی می‌توان امور را بهتر به پیش برد.

وی بیان کرد: با محوریت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، فضای همدلی مناسبی در استان ما حاکم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: در سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان، بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

ریواده گفت: در سال گذشته و با مشارکت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید همچنین با همکاری نیروهای قضایی، نظامی، اطلاعاتی و امنیتی رتبه اول جذب تسهیلات برای رفع موانع تولید را جذب کرده‌ایم و ۳۵ واحد راکد به چرخه تولید بازگشته است.

وی تصریح کرد: در حوزه مسکن و اجرای طرح ملی جهش تولید مسکن، برابر گزارش‌های اعلام‌شده، استان سمنان رتبه دوم کشور را در تأمین زمین و ساماندهی متقاضیان به خود اختصاص داد.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: استان سمنان در بحث اشتغال، در سال ۱۴۰۱ برابر با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رتبه‌دار عنوان سومی کشور است.‌

ریواده افزود: استاندار سمنان دستور ویژه‌ای را برای حل‌وفصل مسائل و مشکلات شهرستان‌های تازه تأسیس صادر کرده است.

وی بیان کرد: کار جهادی، آن است که مسؤولان در وسط میدان باشند و مسائل مردم مسائل مدیران باشد.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جذب تسهیلات امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان معاون سیاسی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند

سمیه گلپور چمر کوهی، کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه تهران با اشاره به وضعیت لیست مربوط به شانا یا امنا در مرحله دوم انتخابات، گفت: ما در شرایط سیاسی و اجتماعی قرار گرفتیم که فارغ از اینکه همگرایی‌ها در مواضع در کاندیداها ایجاد شده، منجر به این می‌شود که احزاب مختلف، آرایش‌های سیاسی مختلف داشته باشند و به نوعی این کنشگری سیاسی را در سطح ملی بتوانند داشته باشند و فعالانه در عرصه سیاست ورود کنند.

وی افزود: فارغ از از اینکه اتفاق بسیار خوبی می‌تواند در عرصه سیاست مخصوصاً سیاست‌های ملی باشد، شاهد این هم هستیم که جدا از همه این جریان‌ها، بلوغ سیاسی و رشد فکری، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم به گونه‌ای است که علی رغم اینکه احزاب فعال هستند خودشان به تجزیه و تحلیل تک تک نامزدها می‌پردازند و در کنار فعالیت احزاب این مردم هستند که به انتخاب نمایندگان اصلح خود مبادرت می‌کنند. هر چند در خصوص لیست‌ها هم بالاخره کنشگران سیاسی فعال هستند تا بتوانند کاندیداهای اصلح را انتخاب کرده و به مردم معرفی کنند.

گلپور در رابطه با پیش بینی تقسیم بندی‌های سیاسی مجلس دوازدهم، اظهار کرد: فکر می‌کنم این سوال را باید از مردم پرسید چون آن‌ها هستند که با تصمیمی که گرفته و رأیی که می‌دهند، موجب قرار دادن نمایندگان خود در کرسی‌های مجلس می‌شوند و مشخص می‌کنند که تقسیم بندی‌های آنان به چه شکلی باشد.

رئیس کمیته بانوان کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران ادامه داد: امیدوارم که در نهایت نمایندگان منتخب با حفظ تقوای سیاسی، حفظ رویکردهای مردمی و فارغ از هرگونه جناح‌بازی یا خدایی نکرده با سیاسی‌بازی بتوانند هم هیأت رئیسه و هم در جریان انتخاب کمیسیون‌ها کمک دهند تا خروجی کار منجر به بهتر شدن وضع زندگی و معیشتی مردم، وضع اشتغال حوزه جهش تولید، ایجاد انگیزه برای کار بیشتر و بهتر شود.

خلأ کمیسیون تأمین اجتماعی در مجلس به شدت دیده می‌شود

این نامزد دور دوم انتخابات مجلس در رابطه با مهم‌ترین اولویت مجلس دوازدهم، گفت: با توجه به حوزه تخصصی بنده که بحث کار و تولید است، لذا در فضایی که ما از مشارکت حداکثری مردم در حوزه جهش تولید صحبت می‌کنیم مسلماً باید مردم از امنیت، سلامت، امنیت شغلی، امنیت زندگی برخوردار باشند و خلأ کمیسیون تأمین اجتماعی در مجلس به شدت دیده می‌شود که باید این خلأ جبران و مرتفع شود.

وی ادامه داد: با توجه به مسائل زیادی که جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کند و همین‌طور فرایندهای دیگر که در مجلس است و به مباحثی مثل فراکسیون‌های مختلف که مرتبط با جامعه است، مثل فراکسیون کارگری، نیاز است تا افراد به صورت تخصصی در آن ورود کنند و بتوانند در راستای بهتر شدن وضعیت حرفه‌های مختلف تلاش کنند.

این استاد دانشگاه اذعان کرد: معتقدم سالیان متمادی است که مجلس از داشتن نماینده واقعی کارگری محروم بوده و صدای این جامعه را متأسفانه کمتر کسی از مجلس می‌شنود، چراکه در همین قانون برنامه هفتم توسعه مصوبات نشان می‌دهد که قاطبه نمایندگان، مصوبات را از نگاه کارگری بررسی نکردند.

اولویت بنده عضویت در کمیسیون اجتماعی است

وی مهم‌ترین اولویت خود را حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد و افزود: فارغ از کمیسیون اجتماعی مجلس که باید در آن حضور جدی داشت، اولویتم حضور در هر کمیسیونی است که به نوعی بتوان در آن مطالبه‌گری جدی برای حقوق ضایع شده جامعه و مردم عزیزمان داشته باشیم.

پویش مهر در انتخاب اصلح به درستی هدف گذاری شده است

این داوطلب دور دوم انتخابات مجلس از تهران در خصوص پویش با مهر انتخاب کنیم، تاکید کرد: در خصوص پویش با مهر انتخاب کنیم باید گفت رسالت رسانه شما در حوزه کمک به مردم عزیزمان در انتخاب اصلح به درستی هدف گذاری و نشانه گیری شده و با همه ظرفیتی که خبرگزاری مهر در این حوزه داشته وارد شده و آن را در فضای رسانه‌ای متبلور کرده و از این ظرفیت رسانه‌ای استفاده کرده است.

وی ادامه داد: به نوبه خودم به عنوان یکی از نامزدهای انتخاباتی دور دوم مجلس شورای اسلامی از خبرگزاری مهر صمیمانه تشکر می‌کنم که این رسالت را با این شفافیت و به این خوبی توانسته است برعهده بگیرد و انجام دهد.

کد خبر 6095085

دیگر خبرها

  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • انتصابات جدید در گیلان