Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@06:33:03 GMT

آتش‌سوزی گسترده در یک کارخانه در اراضی اشغالی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۰۷۷۹

آتش‌سوزی گسترده در یک کارخانه در اراضی اشغالی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سحرگاه امروز (چهارشنبه)، یک کارخانه چوب در شمال اراضی اشغالی و شامگاه سه‌شنبه، یک غذاخوری متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی دچار آتش‌سوزی شد.

بنابر گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، آتش‌سوزی گسترده در این کارخانه به بسته شدن جاده «وادی عاره» منجر شد و نیروهای امدادی به شدت در تلاش کردند تا از سرایت آتش به مناطق اطراف جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، نیروهای امدادی حاضر در محل، خانه‌های مجاور را در پی دود غلیظ ناشی از این آتش‌سوزی و به علت ترس از سرایت آتش تخلیه کردند.

عرب۴۸ همچنین خبر داد که نیروهای امدادی گزارشی در خصوص آتش‌سوزی در کارخانه یادشده دریافت کردند و خود را برای اطفای حریق به سرعت به محل رساندند. آتش‌ به قدری گسترده بوده که آتش‌نشانان به مدت چند ساعت تنها در تلاش بوده‌اند از سرایت آن به خانه‌های اطراف جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات در اراضی اشغالی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که آتش‌بس باعث ایجاد دود غلیظی در محل و شلوغی خیابان‌ شماره ۶۵ شده است.

با این حال، وی هیچ اشاره‌ای به تلفات احتمالی ناشی از این آتش‌سوزی نکرد و تنها خبر داد که پلیس یک ایست‌بازرسی در محل ایجاد کرده و از افراد حاضر درخواست کرده که مسیر خود را تغییر دهند.

چند ساعت پیش از انتشار این گزارش، کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان» از وقوع یک آتش‌سوزی در غذاخوری «دانشکده افسری ۱» وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

بنابر گزارش کان، علت این آتش‌سوزی هنوز اعلام نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1143464 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی

رسانه‌های عبری زبان امروز-چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین شهرک در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وبگاه العهد به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد: آژیرهای خطر در شهرک‌های «نطوعه»، «متات»، «الکوش» و «حرفیش» در غرب الجلیل به صدا درآمد.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان با انتشار صحنه‌هایی از هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان رژیم صهیونیستی در آن مستقر بودند خبرداد که توسط مبارزانش هدف قرار گرفتند. از جمله این اهداف حملات مستقیم به مقر «رادار» نظامی ارتش اسرائیل بود.

مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله لبنان - شامگاه سه‌شنبه صحنه‌هایی از عملیات مبارزانش در هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان اسرائیلی در شهرک متولا مستقر بودند، منتشر کرد و در بیانیه‌ای جداگانه تخریب آن‌ها را تایید کرد.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های نظامی مقاومت نشان می‌دهند که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند