Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، پس از چند سال قطعه‌ای عاشقانه با صدای محسن چاوشی و ترانه حسین صفا برای سریال «آمستردام» منتشر شده است.

محسن چاوشی تیزری از این سریال را با صدای خودش و ترانه‌ای از حسین صفا که ترانه آلبوم جنجالی «ابراهیم» چاوشی را سروده در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. «شرمساری»، «آخرین اتوبوس» و «قطار» از دیگر آثار حسین صفاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در سال ۸۱ و دوران خدمت سربازی با محسن چاوشی آشنا شد، در دیگر آلبوم های محسن چاوشی با او همکاری داشته است. سریال «آمستردام» به نویسندگی و کارگردانی مسعود قراگوزلو به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده سریال مرتضی شایسته و با بازی هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشنگ گرامی، نسیم ادبی، ارمیا قاسمی، رؤیا جاویدنیا، بابک قادری، آوا دارویت، رامین سیار دشتی، گلنوش قهرمانی، علیرضا آقاخانی، امیرحسین غمخوار و عباس غفاری هستند.

کد خبر 681906 برچسب‌ها خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا خواننده - محسن چاوشی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم خواننده محسن چاوشی محسن چاوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی کبیر در دور دوم اجرا‌های خود از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸ در تئاتر هامون روی صحنه خواهد رفت.  

همچنین همزمان با پیش‌فروش بلیت این اثر نمایشی در سایت تیوال از جدیدترین پوستر نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» با طراحی مهرداد رضایی رونمایی شد.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولی‌پور، فرزانه سیری و محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»، داستان زندگی دو خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سندرم مرموزی که چهره خواننده مشهور را عوض کرد؛ بیماری «سلن دیون» چیست؟
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر