Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه مستند، «ماریان» عنوان نسخه سینمایی مجموعه مستند «میراث هزار ساله» است که پنجشنبه ۱۹ خردادماه در قزوین رونمایی می‌شود.

این مستند به کارگردانی حامد کلجه‌ای و تهیه‌کننده‌گی احمد شفیعی از آثار تولید شده در خانه مستند است که در آن شاهد پیشینه شکل گیری، تحولات هفتاد سال اخیر و وضعیت فعلی باغستان‌های سنتی قزوین هستیم که علی رغم آنکه در فهرست میراث ملی ایران به ثبت رسیده است و همچنین در سال ۹۸ در مقابل سیلی که تمام کشور را درگیر کرده بود به شهر کمک کرد؛ امروز به دلیل عمدتا طرح‌های توسعه شهری مورد تهدید جدی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند «ماریان» با هدف حفظ این باغستان‌ها و هشدار به مسئولان و فعالان محیط زیست ساخته شده است که هرچه سریع‌تر مقابل آسیب‌هایی که به این میراث هزار ساله شهر قزوین زده شده است، گرفته شود.

«ماریان» پنجشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۱۷:۳۰ در سینما بهمن قزوین به نشانی بلوار مدرس و رو به روی بوستان ملت رونمایی می‌شود تا در ادامه اکران عمومی این مستند آغاز شود.

عوامل مستند «ماریان» عبارتند از پژوهش: حامد کلجه ای، مریم طاهرخانی، مشاور علمی: سید امیر منصوری، شکوه کرمانشاهانی، مریم شهبازی، دستیار کارگردان و گرافیک بصری: مریم طاهرخانی، مشاور تدوین: شهروز توکل، نویسنده گفتار متن: شهروز توکل، حامد کلجه ای، تصویربرداری هوایی: حامد کلجه ای، مجتبی کوهی، طراحی انیمیشن: پریسا پگاه، آرش لاهیجی، طراحی شخصیت و فضا: نیما کریمی، انیماتور: محسن صحاف، گویندگان متن: حامد کلجه ای، سعید مقدم منش، علی حیدری، ضبط صدا: حسام ساروخانی، طراحی لوگو: سلیمان میری، امور فنی: پارسیاد فیلم، تصویر، صدا، کارگردانی و تدوین: حامد کلجه ای، تهیه کننده: احمد شفیعی، تهیه شده در: خانه مستند، محصول: سازمان هنری رسانه ای اوج.

کد خبر 5509320 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هنری رسانه ای اوج فیلم مستند قزوین تئاتر ایران فیلم کوتاه شبکه سه سیما موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها کارگردان تئاتر فیلم عنکبوت مقدس خانه هنرمندان ایران بازیگر سینما بهروز شعیبی تئاتر شهر پیمان جبلی بنیاد فرهنگی هنری رودکی فیلم هناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳

برنامه آزمون نهایی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) نوبت خرداد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بدین شرح است:

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • چیلیندری مدرن میراثی از دیتونا : بهترین مثال برای وقتی که درست می سازی و 50 سال بعد هم جوابه! (+تصاویر)
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)
  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • منش طلبگی | الماس گرانبهای روحانیت
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • برنامه آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳