Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، هیأت رزمندگان اسلام در پی هتک حرمت به امام رضا (ع) بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ؛ می‌خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش سازند و خداوند تمام‌کننده نور خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند کافران را ناخوش آید

ائمه معصومین سلام الله علیهم اجمعین، همانند پیامبران الهی از انوار خداوند متعال بوده و کلهم نور واحد هستند. تاریخ گواهی می‌دهد که در هر عصر و زمانی که انسان‌های احمق و نادان، با رفتارهای شیطانی خود برای خاموش کردن این نور الهی خودی نشان دادند؛ نتیجه اعمال و گفتارشان برعکس تصور آنان رخ کرد و بر نورانیت و درخشش این نور افزوده شد.

در بیش از چهار دهه گذشته، سیاست و راهبرد ثابت آمریکا و کشورهای اروپایی، ساخت و حمایت از فیلم‌های سینمایی ضداسلامی و ضدایرانی بوده و سردمداران این کشورها از رهگذر این سیاست ضدانسانی و غیراخلاقی، تلاش کرده‌اند تا دیدگاه جهانیان را نسبت به اسلام و مردم مسلمان و انقلابی ایران تغییر دهند.

براساس چنین سیاست شیطانی، مدتهاست که جشنواره‌های فیلم خارجی، تبدیل به ابزاری برای اسلام ستیزی و ایران ستیزی شده و در این جشنواره‌ها، عمدتاً به فیلم‌ها و بازیگرانی جایزه می‌دهند که رفتاری شیطانی، ضد اسلامی و ضد ایرانی از خود به نمایش بگذارند. رفتارشناسی دست‌اندرکاران جشنواره‌های فیلم سینمایی در غرب، نشان می‌دهد نه تنها آنان برای ادیان الهی و ملت‌های موحد، هیچ‌گونه احترامی قائل نیستند بلکه به هر شکل ممکن تلاش می‌کنند، عناد و ضدیت خود را با اساس دین و دین‌داری آشکار کنند.

در راستای چنین سیاست شیطانی، چندی پیش در قالب یک فیلم سینمایی هتک حرمت امام رئوف، ثامن‌الحجج آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام را در دستور کار قرار داده و با جایزه دادن به بازیگر هویت از دست داده در این فیلم، تصور کردند به اهداف خود که همانا ضربه به اعتقادات ملت مسلمان، مومن و انقلابی ایران است، دست خواهند یافت! اما زهی خیال باطل، نه جوایز سفارشی و تبلیغاتی مستکبرین در جشنواره‌های سیاسی غربی و نه لجن پراکنی عده‌ای طرد شده و بی‌هویت شده، نمی‌تواند ذره‌ای از ارادت مردم ایران به امام رئوف بکاهد.

تصور دشمنان اسلام و ملت ایران آن است که با این نوع اقدامات، می‌توانند به جایگاه امام هشتم در میان مردم و خصوصاً جوانان خدشه‌ای وارد کرده و اعتقاد و باورهای آنان را تضعیف کنند. این نوع تصورات و خیال‌پردازی‌ها، ریشه در جهل و حماقت داشته و آنان به این موضوع و نکته توجه ندارند که در کشور ایران، هم اقوام، مذاهب، جریان‌ها و جناح‌های سیاسی، حول حریم قدس رضوی، به وحدت و یکپارچگی بی‌نظیر و مثال زدنی دست یافته‌اند و هیچ عاملی نمی‌تواند به این رابطه ایرانیان با امام مهربانی‌ها خدشه‌ای وارد سازد. اما در این میان، از شگفتی‌های روزگار آن است که رسانه‌ها و کسانی که برای سرود «سلام فرمانده» یقه پاره کردند، حرف‌ها زدند و از نقض حقوق کودکان گفتند! این بار برای یک فیلم سراسر توهین به اهل بیت پیامبر اسلام (ص) و پیشوای صدها میلیون مسلمان، سوت و کف زدند!

اما همگان خواهند دید که این سوت و کف زدن‌ها و خوشحالی کردن‌ها چند روزی بیش دوام نخواهد یافت و مردم بصیر، انقلابی و عاشق امام هشتم، در شب و روز ولادت با سعادت آن امام رئوف، با شرکت پرشور و نشاط در مراسم‌ها و مجالس میلاد ولی نعمت ایرانیان، جواب همه این بی‌حرمتی‌ها را خواهند داد.

هیأت‌های رزمندگان در سراسر کشور، همگام با تمامی دیگر هیأت‌ها و آحاد مردم و دل‌دادگان امام هشتم، مراسم‌های جشن ولادت این امام عزیز در سال ۱۴۰۱ را با شکوه‌تر از هر سال دیگر برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هیأت رزمندگان اسلام فیلم عنکبوت مقدس عنکبوت مقدس میلاد امام رضا جشنواره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود

حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه که در حسینیه اعظم نجف اشرف ایراد شد، گفت: کمپینی در بغداد و استان های عراق برای مبارزه با فساد اخلاقی و مواد مخدر راه اندازی شد و تعداد زیادی دستگیر شدند.

وی افزود: علاوه بر طرح آبادانی، باید با فساد اخلاقی مبارزه شود و این موضوعی است که به دلیل پیگیری این موضوع از سوی دولت و استانداری شهر نجف اشرف، جای تشکر دارد.

امام جمعه نجف اشرف اشاره کرد: پروژه‌هایی که در نجف اشرف در حال انجام است، پروژه‌هایی هستند که در خور قدردانی هستند، زیرا کار در سه مرحله برای آبادانی خیابان‌های شهر نجف‌ اشرف و همچنین کمپین کاشت یک میلیون درخت در نجف‌ اشرف به منظور سر سبز کردن شهر در حال انجام است.

وی در همین راستا گفت: عراق شاهد ثبات امنیتی، سیاسی و اقتصادی است که آن را به ستاره درخشان در منطقه تبدیل می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در خصوص اوضاع جهانی بیان داشت: بیش از ۲۰۰ روز از جنگ غزه می گذرد و غزه همچنان در حال مقاومت است و این ماجرا از غزه به سطح جهان گسترش یافته، به گونه ای که آمریکا شاهد تظاهرات در دانشگاه های خود در حمایت از توقف جنگ غزه است؛ زیرا اوضاع جهان به نفع و سمت اسلام و تشیع پیش می رود.

خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه دینی ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر، در خصوص کار و کارگر در اسلام گفت: اسلام بر کار تأکید کرده است و حدیث شریف می‌فرماید، کسی که برای افراد تحت تکفل خود زحمت می‌کشد مانند مجاهد فی سبیل الله است.

وی افزود: پیامبرانی هستند که کارگر بودند تا به مردم ثابت کنند که کار امری محبوب نزد خداوند متعال است، به شرطی که کار با اخلاص و به صورت درست و کامل انجام شود.

دیگر خبرها

  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود