Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان هجدهمین جشنواره بین المللی تئاترمقاومت با اضافه شدن بخش‌های جدید تله‌تئاتر، تئاتر ملل در کشورهای اسلامی و پیاده‌روی اربعین منتشر شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، فراخوان هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در بخش های صحنه‌ای، خیابانی و محیطی، نمایشنامه‌نویسی، رادیو تئاتر، تله تئاتر و تئاتر ملل منتشر شد و در اختیار جامعه هنرهای نمایشی کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت، با نگاهی به تلاش ها، رویکردها و آموزه های ادوار گذشته، تلاش دارد در فرآیندی اندیشه ورزانه و با تمرکز بر تولید همراه با فراگیری و ارتباطی دو سویه میان هنرمندان و مردم در گستره ایران و کشورهای اسلامی گامی تازه در هویت یابی و کارایی گفتمانی، جریانی و کنش ساز فرهنگی، هنری و اجتماعی تولیدات در جشنواره تئاتر مقاومت بر دارد.

در این دوره از جشنواره دو بخش تازه تئاتر ملل با تمرکز بر کشورهای اسلامی و پیاده روی عظیم اربعین حسینی و تله تئاتر افزوده شده است و تمامی بخش های جشنواره بر مبنای تولید آثار جدید پذیرای هنرمندان است. همچنین در این دوره بخش نمایشنامه نویسی پذیرای نویسندگان دیگر ملل در چهارچوب موضوعی جشنواره است. دیگر بخش های جشنواره نیز شامل نمایش های صحنه ای، خیابانی و محیطی، رادیو تئاترو نمایشنامه نویسی می باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان و اخبار این جشنواره می توانند به پایگاه رسمی اطلاع رسانی هجدهمین جشنواره بین المللی تئاترمقاومت به نشانی www.moghavemattheater.ir  مراجعه نمایند.

هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری سیدوحید فخر موسوی در بازه زمانی شهریور لغایت آذر 1401 و در گستره ایران و کشورهای اسلامی برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جشنواره تئاتر مقاومت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جشنواره تئاتر مقاومت هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کشورهای اسلامی تئاتر مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود