Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل انتظامی از الحاق ۵۲۷ دستگاه انواع خودرو و موتورسیلکت به یگان‌های عملیاتی فراجا خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار قاسم رضایی در حاشیه الحاق تجهیزات به یگان‌های عملیاتی فراجا اظهار کرد: الحاق تجهیزات به یگان‌های عملیاتی فراجا با هدف تقویت توان و بنیه عملیاتی پلیس همواره در دستور کار بوده و امروز نیز شاهد الحاق تجهیزات نوین به برخی از یگان‌های عملیاتی فراجا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه تقویت پلیس به منزله تقویت امنیت کشور است، ادامه داد: در طول دو سال گذشته هفت مرحله الحاق تجهیزات به یگان‌های عملیاتی فراجا متناسب با نیاز‌های مأموریتی پلیس‌ها و رده‌های تخصصی صورت گرفته و امروز نیز همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت امام رضا(ع) شاهد برگزاری مراسم دیگری از الحاق تجهیزات به یگان‌های عملیاتی هستیم که 527 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت وارد چرخه عملیاتی برخی پلیس‌ها می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه الحاق تجهیزات به‌روز قطعاً به ارتقاء تحرک عملیاتی پلیس در صحنه‌های مأموریتی کمک شایانی می‌کند، خاطرنشان کرد: این الحاق تجهیزاتی مژده‌ای برای دوستداران پلیس و امنیت کشور، همکارانم و خانواده‌هایشان است. چرا که این تجهیزات به اجرای هرچه بهتر مأموریت‌ها می‌انجامد در عین حال با وجود ارتقاء استاندارد و ایمنی تجهیزات، شاهد خسارات کمتر جانی به همکارانمان خواهیم بود.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: امروز 300 میلیارد تومان تجهیزات جدید به یگان‌های عملیاتی تحویل می‌شود و بخشی از این تجهیزات ضمن کمک به ارتقاء تحرک عملیاتی، باعث "خودحفاظتی" نیرو‌های پلیس در صحنه‌های مأموریتی می‌شود.

رضایی ادامه داد: بخش اعظمی از این تجهیزات ساخت داخل و بومی‌سازی شده است و برای تولید آن از دانش و تخصص نخبگان درون‌سازمانی بهره برده‌ایم.

جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه تحول خوبی را در حوزه پشتیبانی آمادی از پلیس‌های تخصصی و عملیاتی شاهدیم، بیان کرد: با توجه به ماهیت مأموریتی انتظامی برای تأمین نظم و امنیت در کشور، این مجموعه هم "انسان‌محور" و هم "تجهیزات‌محور" است. بنابراین ضمن اینکه ارتقاء دانش و مهارت نیرو‌های پلیس را یک اولویت اساسی و مهم می‌دانیم بر تجهیز امکاناتی پلیس‌های تخصصی نیز تأکید داریم و برگزاری این آئین رونمایی در تداوم الحاق تجهیزات گذشته، بیانگر این مهم است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مردم با دیدن پلیس مجهز احساس خرسندی و رضایت دارند، عنوان کرد: تکرار می‌کنم تجهیز امکاناتی پلیس، به توسعه امنیت منتج می‌شود، هر چند در این موضوع تا رسیدن به نقطه‌ایده‌آل فاصله داریم اما انصافاً اقدامات خوبی در زمینه پشتیبانی تجهیزاتی و آمادی از پلیس‌های تخصصی و یگان‌های عملیاتی صورت گرفته و این روند و روال به جد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مطابق فرمایش و تدبیر مقام معظم رهبری "مدظله العالی" در برنامه هفتم توسعه "مسأله‌محور" حرکت می‌کنیم، گفت: ان‌شاء‌الله با برنامه‌ریزی و پشتیبانی دولت و مجلس شورای اسلامی، در برنامه هفتم توسعه شاهد جهش مناسبی در تأمین نیاز‌های می‌دانی و عملیاتی پلیس باشیم.

رضایی همچنین درباره اقدامات فرماندهی انتظامی برای کاهش تصادفات و جان‌باختگان جاده‌ای، عنوان کرد: مؤلفه‌هایی چون جاده، خودرو، راننده و... در وقوع تصادفات سهم و نقش دارند؛ مجموعه انتظامی با شناسایی نقاط حادثه‌خیز و تلاش برای رفع این نقاط در کنار سایر اقدامات، مأموریت خود را برای کاهش تصادفات و جان‌باختگان جاده‌ای به جد دنبال می‌کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی یادآور شد: در هر حال تقویت زیرساخت‌های جاده‌ای در کنار تولید خودرو‌های ایمن و همچنین رعایت مقررات و قوانین رانندگی توسط رانندگان یک اصل اساسی در کاهش تصادفات و جان باختگان جاده‌ای است و مجموعه انتظامی برای تحقق این مهم یعنی کاهش تصادفات و جان‌باختگان جاده‌ای تمرکز و تلاش حداکثری دارد اما شایسته است که همه دستگاه‌های مسئول در این حوزه پای کار باشند و سهم و نقش خود را ایفا کنند. 

حمله اوباش مسلح به پلیس 110/ مجروحیت شدید مأمور موتورسوار/ 7 نفر بازداشت شدند پلیس در اوج آمادگی مقابله با تهدیدات قرار دارد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای الحاق تجهیزات به یگان های عملیاتی جانشین فرمانده کل انتظامی عملیاتی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فحاشی، درگیری و تخریب خودرو شهروندان توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودرو وانت پراید پلاک مخدوش با ۲ سرنشین ضمن قدرت نمایی، یک سواری پراید را نیز تخریب کرده‌اند.
وی تصریح کرد: اراذل که هنوز در صحنه حضور داشتند، با مشاهده پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور و با پرتاپ شیء سخت، خودو پاسگاه را تخریب کردند.
سرهنگ ضربت با بیان اینکه ماموران انتظامی آنان را به آرامش دعوت کردند ولی هیچ توجهی نکردند، گفت: متهمان اقدام به فرار کردند و پس از حدود ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز، ماموران انتظامی آنان را دستگیر و یک قبضه قمه را آنان کشف کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهمان جرائمی از قبیل کیف قاپی، نزاع و درگیری، حمل مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت به چشم می‌خورد، تصریح کرد: این افراد شرور برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان