Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تدوین طرح توسعه خرمشهر و آبادان در این معاونت، گفت که با اجرای این طرح، شاخص‌های توسعه در این دو شهرستان‌ به سطح متوسط کشوری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایران اکونومیست، «سید صولت مرتضوی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت وزیران در جمع خبرنگاران گفت: رئیس جمهور در ایام نوروز به‌منظور بازدید از منطقه شلمچه، خرمشهر و آبادان به خوزستان سفر کرد و در آن سفر دستور داد حوزه معاونت اجرایی طرح توسعه این شهرستان‌ها را تدوین دولت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که تاکنون چندین جلسه کارشناسی برای تدوین این طرح برگزار شده، افزود: آخرین جلسه کارشناسی و مدیریتی در جریان سفر به استان خوزستان برگزار و تقریباً به یک جمع‌بندی رسیدیم که به صورت مُدوّن تقدیم دولت می‌شود تا شاخص‌های توسعه در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان را به شاخص‌های متوسط کشوری برسانیم.

به گزارش ایران اکونومیست، رئیس جمهور ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در سفر پروژه‌ای به استان خوزستان دستور داد تا «طرح توسعه شهرستان‌های خرمشهر وآبادان» تدوین شود و در فروردین ماه امسال نخستین نشست کارگروه تدوین طرح در تهران و دومین نشست آن هم در روزهای اخیر در استان خوزستان برگزار شد. به گفته مرتضوی طرح توسعه خرمشهر و آبادان مراحل پایانی تدوین را می‌گذارد و تا دو هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

ادامه دارد...

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: خرمشهر ، سید صولت مرتضوی ، دولت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خرمشهر سید صولت مرتضوی دولت خرمشهر و آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند

صالح رحیمی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات اظهار داشت: مطالبات شهرستان بوشهر با توجه به سیاست‌های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، افزود: مدیران دستگاه‌های شهرستان بوشهر باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا افزایش روند رو به رشد شاخص‌های توسعه‌های در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان دانست و تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سال‌های آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شاخص‌های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص‌های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت‌های هر یک از دستگاه‌ها به صورت جداگانه بررسی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی چهاردهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • جوی ناپایدار در اروند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • اوقات شرعی سیزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • بارش باران در اروند
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر