Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبتا جکسون پس از دو سال خدمت به عنوان دبیر جشنواره فیلم ساندنس، از این مقام استعفا می‌دهد.

به گزارش ایران اکونومیست از ورایتی، جکسون از سال ۲۰۱۳ در جشنواره فیلم ساندنس که بزرگترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکاست، مشغول به کار شد و تنها دو سال بود که به مقام دبیری این جشنواره رسیده بود. او در سال ۲۰۲۰ و تنها چند هفته پیش از آن که همه گیری کرونا این رویداد سینمایی و باقی هالیوود را زیرورو کند، جایگزین جان کوپر در این مقام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانا ویسنت، مدیرعامل موسسه ساندنس، دیروز (سه‌شنبه، ۱۷ خرداد) اعلام کرد جکسون مدت کوتاهی پس از برگزاری نسخه لندن این جشنواره که به زودی برپا می‌شود، از مقام دبیری کنار خواهد رفت و مادامی که به دنبال جایگزین او هستند، وینسنت کارها را برعهده می‌گیرد.

وینسنت درباره این استعفا گفت: از تبتا و کارهایی که در هشت و نیم سال گذشته به عنوان رهبر ساندنس برای این جشنواره کرد، قدردانیم. او جشنواره ساندنس را از بحرانی به نام کرونا عبور داد، به تغییر آن برای آینده کمک کرد و همزمان هنرمندان مستقل را به عنوان ستاره شمالی ما حفظ کرد (ستاره ای که فرد را در مسیر درست هدایت می‌کند).

جکسون نیز در این باره گفت: این که در پیش بردن ماموریت و هدف جشنواره ساندنس دست داشتم، یک امتیاز بزرگ و بخشی معنادار از زندگی من بود. این سازمان فوق العاده، باور تغییرناپذیر من را به هنرمندان به عنوان نیروهای تحول اجتماعی که در این برهه چالش برانگیز تاریخی از هر زمانی دیگری ضروری تر هستند، تقویت کرد. کارکردن با و برای هنرمندان و آزادی آنها در خلاقیت بیان همچنان چراغ راه من خواهد بود.

جکسون در سال ۲۰۱۳ به عنوان مدیر برنامه فیلم‌های مستند به جشنواره ساندنس ملحق شد. دو دوره پیشین از جشنواره فیلم ساندنس، تحت سرپرستی او، به صورت مجازی برگزار و در نهایت به جشنواره‌ای در دو نسخه مجازی و فیزیکی تبدیل شد.

جشنواره فیلم ساندنس مهمترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکاست که به دست رابرت ردفورد، ستاره هالیوودی، تاسیس شد و از سال ۱۹۷۸ هر ساله در فصل زمستان در یوتا برگزار می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: جشنواره فیلم ساندنس ، رویدادهای حوزه سینما ، جشنواره فیلم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جشنواره فیلم ساندنس جشنواره فیلم جشنواره فیلم ساندنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت

مصطفی کارخانه به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه که در ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، و سرپرست حضور داشت و چند سالی عضو هیات‌رییسه و کمیته فنی فدراسیون بود، در این فدراسیون به عنوان مشاور عالی تقوی انتخاب شد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت