Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا لشینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این حامی نیکوکار علاوه بر واریز ماهانه ۳۰ میلیون  تومان به‌حساب فرزندان معنوی سبد کالا و لوازم‌التحریر فرزندان معنوی خود را تامین می‌کند.

وی  بابیان اینکه این نیکوکار البرزی از صاحبان کسب‌ و کار باسابقه در سطح استان است، گفت: یکی دیگر از خدمات این نیکوکار ارجمند در اختیار قرار دادن مجموعه تالارهای خود برای برگزاری مراسم‌های مختلف جهت فرزندان محسنین و ایتام در ایام سال می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز بابیان اینکه در زمان حاضر ۳۱ هزار و ۱۷۹ حامی  حمایت یک هزار و ۵۵۲ یتیم و سه هزار ۷۲۱  فرزند محسنین را بر عهده‌دارند، اظهار داشت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام  یک میلیون  ۲۳۵ میلیون تومان و فرزندان محسنین ۶۱۸ هزار  تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

 وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در دفاتر کمیته امداد استان مشارکت حضوری و نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و یا با شماره تماس ۳۲۸۰۱۰۷۱ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها کرج کمیته امداد امام خمینی موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرج کمیته امداد امام خمینی موسسات نیکوکاری کرج کمیته امداد امام خمینی موسسات نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان البرزی از مردم مظلوم غزه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مردم جهان بیدار شدند و علیه جنایات رژیم‌کودک کش فریاد می زنند و خواستار توقف این جنایات هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • حمایت دانشجویان البرزی از مردم مظلوم غزه
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!