Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، همزمان شدن تعطیلات نیمه خرداد با روزهای شنبه و یکشنبه از یک سو و تعطیل رسمی روزهای پنجشنبه و جمعه در پایتخت از سوی دیگر سبب شده است تا برای بسیاری از خانواده هایی که دانش آموز ندارند و یا سال تحصیلی برایشان پایان یافته زمینه برای تعطیلات ۱۰ روزه از طریق پیوند زدن سه روز کاری وسط هفته جاری فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا به همین خاطر است که ترافیکی که از اواخر هفته گذشته وارد خیابان های شهری و جاده های درون استانی مازندران شده بود همچنان با وجود پایان تعطیلات کم و بیش ادامه دارد و پلاک خودروها هم نشان می دهد که بخشی از مسافران و گردشگران همچنان در استان حضور دارند.

وضعیت ترافیکی در سه محور اصلی مازندران منتهی به پایتخت بیش از سایر محورها از ترافیک ادامه دار تعطیلات نیمه خرداد متاثر شده است و در حال حاضر نیز طبق گزارش پلیس راه ، شاهد حجم زیاد تردد در برخی مسیر هستیم و ترافکی خودرو در جاده ارتباطی هراز در زمان حاضر سنگین است.

رییس پلیس راه مازندران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، وضعیت ترافیک خودرو با گذشت سه روز از پایان یافتن تعطیلات خرداماه جاری، در مسیر رفت و برگشت جاده هراز در محدوده آب اسک را سنگین اعلام کرد و از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهار داشت: تردد خودرو در جاده کندوان و آزاد راه تهران شمال عادی و روان است.

وی از احتمال افزایش سفر به مازندران در آخرین روزهای هفته جاری خبر داد و از مسافران خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

بر اساس برنامه ریزی مرکز مدیریت راه‌های کشور و پلیس راه ، محدودیت های ترافیکی تعطیلات نیمه خرداد از روز چهارشنبه ۱۱ خرداد در هر سه محور ارتباطی مازندران شامل کندوان و هراز و فیروزکوه آغاز شده بود و تا روز دوشنبه هفته جاری نیز ادامه داشت. 

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

برچسب‌ها ساری پلیس راهور ناجا جاده هراز ایرنا مازندران خودرو جاده کندوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری پلیس راهور ناجا جاده هراز ساری پلیس راهور ناجا جاده هراز ایرنا مازندران خودرو جاده کندوان تعطیلات نیمه خرداد پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال در دو محور هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور پس از پایان تعطیلات ۳ روزه در کشور گفت: در طول تعطیلات اخیر شاهد افزایش حجم سفرهای برون شهری بودیم و در همین راستا نیز همکاران من در پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل قرار داشتند. روند سفرهای برون شهری نیز از روز چهارشنبه آغاز شده و در حال حاضر نیز شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم. در همین راستا نیز گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا ، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد:‌ در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902956

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود