Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حمید نیکزاد مشاور عالی و نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در دیدار با خانواده دانش‌آموزان جانباخته ساختمان متروپل که با حضور جمعی از مسؤولان آموزش و پرورش آبادان و خوزستان انجام شد، از خانواده این جانباختگان تفقد و دلجویی کرد.

وی با تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه ریزش در ساختمان متروپل از جمله خانواده مرحوم سیداوی (بازنشسته فرهنگی در حادثه متروپل) و جامعه فرهنگیان از خداوند متعال برای عزیزان سفر کرده در این حادثه دلخراش، علو درجات و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام نیکزاد در این دیدار ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و در پیش گرفتن تمهیدات مناسب از وقوع مجدد چنین حوادث تلخی جلوگیری شود.

شادروان حسن سیداوی مدیر پرتلاش دبیرستان شهید تندگویان شهرستان آبادان  بود که در سال تحصیلی گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمد و در دوم خرداد ۱۴۰۱بر اثر حادثه دلخراش ساختمان متروپل آسمانی شد.

آرین‌ جلیلیان دانش آموز پایه هشتم دبیرستان شاهد سیدالشهداء(ع) و حمیدرضا جلیلیان دانش‌آموز پایه دهم رشته حسابداری هنرستان شهید عنایت اله رئیسی آبادان مشغول به تحصیل بودند که در این حادثه جان خود را از دست دادند.

میترا و ملیکا صالحیان پور و مسیح صادقی سه دانش آموز دیگر خرمشهری هستند که در این حادثه، جان‌شان را از دست دادند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام نیکزاد دانش آموزان متروپل ساختمان متروپل آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به هنرستان‌ها توجه ویژه شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین، گفت: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش‌وپرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

وی افزود: معلم اول، خداوند باری‌تعالی است که به پیامبر اکرم (ص) علم و کتاب قرآن عطا فرمود و در قرآن (سوره جمعه) به شایستگی به عظمت مقام معلم اشاره می‌کند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: همچنین جایگاه والای معلمان با روایت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) که فرمودند؛ هرکس به من کلمه‌ای بیاموزد مرا بنده خود کرده، قابل تبیین است.

وی اضافه کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌وپرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان تصریح کرد: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌وپرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است‌.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه نقش و حضور خیرین در ساخت مدارس بی‌بدیل و ارزشمند بوده و قابل تقدیر است گفت: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه شود تا فارغ‌التحصیلان مهارت‌آموز در تخصص خود به کار گرفته شوند.

کد خبر 6090304

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی